Aviseringar
Rensa alla

Kärlek suger


Ämnesstartare

Hej!! Som rubriken lyder, kärlek suger. Jag är i tonåren och har väl varit med om en hel del redan. Alla mina vänner tycker att jag är oerhört gullig och sånt, de säger de dagligen. O jag blir glad, men jag gillar killar. Vilket gör att det är svårt att hitta en annan kille, inte nog med att alla gaykillar typ bor på andra delen av Sverige osv... jag är extremt romantisk av mig och jag har väl gått på någon dejt men direkt efter att personen träffa mig så kände han att de aldrig skulle bli ngt mellan oss. Många gay killar jag vill haffa har då dessutom då redan skaffat en annan kille... så då blir man rätt så ensam, liksom jag har börjat fundera på att köpa en planta för jag är så ensam.. haha. Jag vill verkligen ha någon men då blir jag istället desperat. Jag vet inte vad jag ska säga.... ingen har riktigt känt kärlek för mig någonsin, det är alltid jag som har fått driva det hela... börjar bli jobbigt.


   
Citera
SAAB
 SAAB

Aww.. vet hur det känns Hjärta


   
SvaraCitera

Ju mer du tänker på det ju mer kommer det att prägla dig, de kommer softa bara.


   
SvaraCitera
Listus

Håll ut, är 23 och har inte haft bästa turen heller, men nu verkar jag ha hittat min lilla Ave-Maria haha. Verkar vara bästa tjejen, så håll ut brother. 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Du kan ju alltid nå ut till dessa gaykillar som är upptagna, de kanske kan hjälpa dig hitta en kille som är singel. 🙂 Är du öppet gay? Då blir det också enklare att hitta en kille. 

Vill också säga att vissa killar du kommer i kontakt med kanske är osäkra vad de vill med andra killar. Men va bara öppen med dem och försök förstå deras situation. Men korta förhållanden kan ju även gynna dig genom att göra dig lycklig under den perioden. 🙂 


   
SvaraCitera
Mumzel

Kan relatera, lul. 

Om du litar på att hitta en kille för att göra dig glad, så har du fel ambitioner i livet. Ditt liv ska bestå utav att DU ska vara framgångsrik. Du ska inte behöva lita på andra i din omgivning att göra dig nöjd. Att vara produktivt samt aktiv med pluggandet och arbetet, gör att tiden rinner vilket i sin tur kommer få dig o hitta partner utan att du är ens berred :)) 


   
SvaraCitera