Aviseringar
Rensa alla

Kärlek tar på psyket...


Ämnesstartare

Precis träffat en tjej på en fest. Wow vilken brud alltså!
Vi snackade lite, började kyssas, tafsade lite och sånt där.
Sen sov vi tillsammans, och dagen där på fick jag veta att hon hade kille.

Nu har det gått nästan en vecka, och jag har verkligen fått känslor för bruden, konstigt på så kort tid, men hon fastnade verkligen i mina tankar. 
Hon berättade för mig att hon haft det knackigt med sin pojkvän för att han inte bryr sig och sånt.

Hur ska jag förklara för någon som har ett förhållande att jag ÄLSKAR dig?


   
Citera

Fundersam Kille: Hur ska jag förklara för någon som har ett förhållande att jag ÄLSKAR dig?

chilla, du har träffat henne en gång. du bara tror att du älskar henne och att hon är perfekt blablabla men egentligen känner du inte ens henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har träffat henne 2 gånger efter det, men bara snabbt liksom. HAr iaf börjat få känslor för henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var liksom 100 tjejer där, men fastnade för henne..


   
SvaraCitera

Träffa några andra tjejer så blir du mindre desperat...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså, om du bara ska hålla på jävlas, tagga härifrån. 


   
SvaraCitera

försöker bara hjälpa


   
SvaraCitera

Fundersam Kille: Hur ska jag förklara för någon som har ett förhållande att jag ÄLSKAR dig?

Med tanke på att hon har pojkvän, så kan du antingen välja att respektera det eller inte. men iallafall, säg INTE att du älskar henne. Fråga henne om hon vill hänga, kolla på film eller nåt. Sen kan ni strula eller vad som helst. Börja inte snacka om dina känslor för henne du kommer bara skrämma iväg henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack, det lät bättre.


   
SvaraCitera

rekommenderar fortfarande att du också träffar fler tjejer, inte bra att fastna för en tjej så där snabbt :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig varit någon som fastnar för tjejer snabbt.. umgås med rätt många tjejpolare.. men hon va speciell. I know det låter sjukt desperat men det är jag inte :O


   
SvaraCitera