Aviseringar
Rensa alla

kärlek till mitt ex?


Ämnesstartare

nu är det såhär, jag och mitt ex blev tillsammans i augusti förra året (nej, fortsätt läsa, det här kommer inte bli en lång text) och vi hade the time of our life. vi båda upplevde riktig kärlek för första gången och vi ville verkligen inte vara utan varandra. vi började liksom sakna varandra innan vi åkte ifrån varandra på kvällarna osvosv.

vi åkte till alanya i somras med hans familj och hade jättekul. allt var som vanligt och vi älskade varandra, men ca. 5 dagar efter vi kom hem märkte jag att han betedde sig underligt, och den 30 juli fick jag så gott som dra det ur honom att han inte älskade mig längre. så på de banorna blev det - vi gjorde slut, jag tänkte på honom hela tiden och jag var så kär och ledsen. olycklig till och med.
han ville inte träffa mig för att prata, jag fick knappt ringa och så.

den 21 september träffades vi och hade sex, men han sa innan "jag är inte kär i dig, det vet du va?", så den saken var ju klar. nu har vi haft sex i ca. 2 månader och jag är fortfarande kär, fast det vet han inte om. grejen är att vi brukar sova tillsammans, han håller om mig, drar handen över min rygg och allt sånt. han beter sig precis som om vi vore tillsammans, bara att han inte pussar mig lika ofta och säger att han älskar mig.

igår sa jag till honom att jag var rädd för att bli kär i honom (jag ville ju inte blowa min cover så att han skulle få reda på att jag varit kär i honom all along) och sa han att vi inte kan fortsätta ha sex och så ifall jag blir kär, och han vill inte såra mig igen..
frågan är då; vad ska jag göra? finns det någon chans att det kan bli vi igen? även fast han kanske inte låtsas om det nu, och hur ska jag gå tillväga? jag är så deeply in love att det är helt sjukt


   
Citera

skit i honom vafan
han är ett känslokallt svin, du är värd bättre[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

han är ett känslokallt svin, du är värd bättre

vad i texten får dig att tycka det? ;o han vill ju inte ha sex med mig för att han är rädd att såra mig. är han känslokall då?


   
SvaraCitera

JOZFiN:

vad i texten får dig att tycka det? ;o han vill ju inte ha sex med mig för att han är rädd att såra mig. är han känslokall då?

Allt i texten får mig att tycka att han är ett känslokallt svin. Sen kan han ju varit något helt annat. vad fan vet jag. dumpa och gå vidare, ge dig ut på köttmarknaden som jag brukar säga[wink]


   
SvaraCitera

Låter som att du ska försöka lämna ett sjunkande skepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Låter som att du ska försöka lämna ett sjunkande skepp.

[love]


   
SvaraCitera

Flicka, fly. Det kommer sluta med att du blir jättesårad och förstörd. Du förtjänar någon som kan stå för att han älskar dig, du förtjänar någon som ger dig trygghet. Slösa inte bort värdefulla år på ett svin som tycker det är bekvämt att knulla dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han vill/orkar inte eller har tröttnat på eran förhållande. Som gick över till KK förhållande.
Men nu fick du reda på att han verkligen inte älskar dig längre. Att han inte vill "såra" dig är för att inte har några känslor för dig. Du fick ditt svar...


   
SvaraCitera

Såhär skulle jag vilja säga;

sålänge du sexar med honom och kommer till honom så fort han vill det så kommer han känna sig säker på vad han har dig = du är inte så spännande.

Börja säg nej, umgås med andra killar och låt honom få reda på det, lite med stil sådär. Var glad och visa att du klarar dig utan honom.

Antingen kommer han pussa dina fötter eller så går du faktiskt vidare utan att ens tänka på det.
Lovar!


   
SvaraCitera

Mår du inte dåligt av att vara med honom trots att han inte älskar dig, så förstår jag inte vad problemet är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

sålänge du sexar med honom och kommer till honom så fort han vill det så kommer han känna sig säker på vad han har dig = du är inte så spännande.

Börja säg nej, umgås med andra killar och låt honom få reda på det, lite med stil sådär. Var glad och visa att du klarar dig utan honom.

det är det jag inte gör, jag gjorde det i början, men inte nu. jag säger nej men han vill ändå vara med mig, han vill ändå sova med mig efter en festkväll även fast jag säger att jag inte orkar göra något ändå. "jag vill ha sällskap" eller när jag hade mens, "jag vill ha sällskap".

jag var hos honom med en tjejkompis nu i helgen, och jag och hon hade druckit litegrann så vi var sugna på att dra till en fest hos en killkompis till mig, men då kom han med grejer som "neej han är värsta nörden, blablabla" fast han inte ens känner människan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Befinner mig i princip samma situation som dig. Blev lämnad i april i år efter att vi varit tillsammans över ett år. Hon ville att vi skulle fortsätta träffas, men jag pallade inte eftersom jag fortfarande var kär i henne.

Vi träffades igen för någon månad sen, hon hade sagt att hon saknade mig och att hon tänkt massor på mig, samt diverse anspelningar om sex och jag tog detta som att hon ville ha mig tillbaka.

När vi träffades och låg och myste framför tvn sa hon att hon inte alls ville någonting. Trotts dett hade vi sex och beslöt oss för att fortsätta träffas och vara vänner. Jag insåg dock att detta aldrig skulle fungera och bara lämna mig i situationen du nu befinner dig i. Vi har knappt pratat sedan dess och hon är ledsen över det och shit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Mår du inte dåligt av att vara med honom trots att han inte älskar dig, så förstår jag inte vad problemet är?

mjo, litegrann. jag vill ju kunna säga att jag älskar honom och få höra detsamma tillbaks. för annars, som sagt, så beter vi oss exakt som när vi var tillsammans.
problemet är att jag vill ha honom tillbaks, och han sa igår att vi kanske inte borde ha sex eftersom jag är "rädd att bli kär".


   
SvaraCitera

uppenbar:

Slösa inte bort värdefulla år på ett svin som tycker det är bekvämt att knulla dig.

Ungefär det.

Att du säger att du inte är kär är nog det enda han rättfärdigar det hela med, det känns ju ändå som att han vet hur det egentligen ligger till...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

men då kom han med grejer som "neej han är värsta nörden, blablabla" fast han inte ens känner människan..

Känns ändå som han vill ha dig för sig själv som när ni var tillsammans.

Tror dock att du kommer må bättre i längden om du försöker att sluta träffa honom


   
SvaraCitera