Aviseringar
Rensa alla

kärlek till mitt ex?


uppenbar:

Du förtjänar någon som älskar dig

fix'd. hur ska man kunna stå för en känsla som man inte upplever? eller får något i texten dig att tro annorlunda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

eller får något i texten dig att tro annorlunda?

inte just i texten, men hans handlingar.


   
SvaraCitera

Han har redan sagt att han inte älskar dig. Det är faktiskt riktigt jävla egoistiskt att fortsätta att gnälla och säga att man saknar den personen, då han får dåligt samvete och kanske är med dig bara för det.
vänta inte på att han skulle få känslor för dig helt plötsligt sådär, utan tänk på honom också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Han har redan sagt att han inte älskar dig. Det är faktiskt riktigt jävla egoistiskt att fortsätta att gnälla och säga att man saknar den personen, då han får dåligt samvete och kanske är med dig bara för det.

men shit, hur jävla störd tror du jag är?
jag sa ju just att jag bara har sagt att jag "är rädd för att bli kär", och han vet ingenting om hur mycket jag saknar eller älskar honom.

läs ordentligt innan du hoppar på mig.


   
SvaraCitera

JOZFiN:

"jag vill ha sällskap" eller när jag hade mens, "jag vill ha sällskap".

han kanske trivs med dig som vän? och sexet är ett plus?

bryt dig loss, tror du kommer må mer dåligt annars. :/
hoppas det löser sig <3


   
SvaraCitera

JOZFiN:

problemet är att jag vill ha honom tillbaks, och han sa igår att vi kanske inte borde ha sex eftersom jag är "rädd att bli kär".

Uppenbarligen är han ute efter en KK och inte en flickvän. Gilla läget eller tala om sanningen och bli singel. Chansen att han får nya känslor är dessvärre liten.


   
SvaraCitera

JOZFiN:

men shit, hur jävla störd tror du jag är?
jag sa ju just att jag bara har sagt att jag "är rädd för att bli kär", och han vet ingenting om hur mycket jag saknar eller älskar honom.

Tydligen så måste du väl ha gjort någonting eftersom han kommer tillbaka till dig? Eller var det kanske hans idé att ni skulle träffas och knulla utan känslor? Då har du en till anledning till att strunta i honom.


   
SvaraCitera

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN GAAAAAAAAAAAH JÄVLA STALKERS[mad][mad][mad] Mitt ex är nog fan fortfarande småkär i mig och det är jobbigt för mig. Lämna honom och skaffa dig en ny kille innan jag blir galen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

JÄVLA STALKERS

åh skjut dig själv, det är han som alltid ringer mig och vill träffas, jag är tveksam till det, men ibland åker jag dit ändå.
det är fan inte jag som är efter honom, dumjävel.


   
SvaraCitera

JOZFiN:

åh skjut dig själv, det är han som alltid ringer mig och vill träffas, jag är tveksam till det, men ibland åker jag dit ändå.
det är fan inte jag som är efter honom, dumjävel.

Men det är du som särar på bena[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Tydligen så måste du väl ha gjort någonting eftersom han kommer tillbaka till dig?

har du inte tänkt på att han kanske trivdes i mitt sällskap? varför måste just jag ha gjort någonting så att han kom tillbaks? believe me, i didn't.
först umgicks vi som kompisar, såg på film och så, men det ena ledde till det andra..


   
SvaraCitera
smisk

Glöm honom. Det finns bättre där ute.

Som Grynet säger: "Ta ingen skit!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Men det är du som särar på bena

och han som trycker på? hans val, utan honom skulle jag ju inte sära på benen, fuckface.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

"Ta ingen skit!"

jag gör inte det?


   
SvaraCitera
smisk

JOZFiN:

jag gör inte det?

Om du skulle fortsätta det "förhållandet" ni har, jo. Bryt kontakten med honom.


   
SvaraCitera