Aviseringar
Rensa alla

Kärlek till sperma?


Ämnesstartare

Jo... Funderade på en grej här om natten. Har läst på flera platser att man kan påverka smaken och konsistensen på sin sperma beroende på vad man stoppar i sig..

Har också läst på flera platser att om tjejer äter mycket choklad kan chokladen kemiskt sätt skapa samma känslor som man upplever som när man är nykär.

Funderade därför... Ifall om jag käkar sjukt mycket choklad, borde jag inte rent teoretiskt sätt göra min sperma så kemiskt koncentrerad av kärlek att så fort jag kommer i någons mun och de sväljer, så blir de genast kära i mig?

Eller så kanske de blir kära i den första de ser? Som en kärlekselixir? Vilket man sen kan sälja för en massa jävla pengar!

Föreställ er, tjäna multum på att käka choklad och fylla upp flaskor med sin egen sperma. UTOPI MINA VÄNNER!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska käka en massa massa choklad och sedan sälja min fittsaft


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Jonnybravo91:

Föreställ er, tjäna multum på att käka choklad och fylla upp flaskor med sin egen sperma.

Lär ju vara bästa chansen att sprida sin säd vidare när man blivit smällfet av all chocklad och fått pungvred av allt tajjande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför göra det så komplicerat? Droga ner dem direkt istället. Så jävla svårt är det inte.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Hovnarren:

Varför göra det så komplicerat? Droga ner dem direkt istället. Så jävla svårt är det inte.

"Ursäkta mig, luktar den här trasan kloroform?" [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

"Ursäkta mig, luktar den här trasan kloroform?" [bigsmile]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

"Ursäkta mig, luktar den här trasan kloroform?" [bigsmile]

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Correh

Min sperma smakar fräscht har jag fått höra. Tror att det lockar mer än chokladsperma..


   
SvaraCitera

Correh:

Min sperma smakar fräscht har jag fått höra. Tror att det lockar mer än chokladsperma..

Konsigt, jag fick höra att din sperma smakar peck..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ska käka en massa massa choklad och sedan sälja min fittsaft

Vad äckligt 🙁

pallo217:

Konsigt, jag fick höra att din sperma smakar peck..

Den smakar peck. 🙁 typ vinäger..


   
SvaraCitera

Om din ambition är att få folk förälskade i dig lär frågeställningen ej i första hand handla om hur din sperma smakar, utan snarare hur du på bästa ska få dem att stoppa din kuk i munnen, vänta tills du kommer och sedan faktiskt svälja satsen

:s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

utan snarare hur du på bästa ska få dem att stoppa din kuk i munnen, vänta tills du kommer och sedan faktiskt svälja satsen

Hovnarren:

Varför göra det så komplicerat? Droga ner dem direkt istället. Så jävla svårt är det inte.

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför inte bara sälja choklad?


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

[no-no]

Oh, silly me! [surprised]


   
SvaraCitera