Aviseringar
Rensa alla

kärlek


Ämnesstartare

Tycker tjejer om killar med muskler???


   
Citera
Ämnesetiketter

Oftast ja. 


   
SvaraCitera

Snällasvara:
Tycker tjejer om killar med muskler???

Ditt användarnamn får mig att inte vilja svara, men är kille så tycker att det är störande nog att jag svarar ändå.

Nej


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Ditt användarnamn får mig att inte vilja svara, men är kille så tycker att det är störande nog att jag svarar ändå.

Nej

smått desperat användarnamn typ


   
SvaraCitera

Många gör nog det, men långt ifrån alla. Nästan alla ställer nog i alla fall fler krav än bara muskler. 


   
SvaraCitera
JamezK

Snällasvara:
Tycker tjejer om killar med muskler???

Att man ser bra ut är såklart något plus, för man ska trots allt attraheras av något. Men det viktigaste är nog att man har ett stort hjärta istället för stora muskler.


   
SvaraCitera

handendärnissen:

smått desperat användarnamn typ

You don't say?


   
SvaraCitera

JamezK :

Att man ser bra ut är såklart något plus, för man ska trots allt attraheras av något. Men det viktigaste är nog att man har ett stort hjärta istället för stora muskler.

Vem har sagt att muskler ser bra ut?

Iaf inte överdrivna
image_0.jpeg


   
SvaraCitera
JamezK

applekakanshaj2:

Vem har sagt att muskler ser bra ut?

Iaf inte överdrivna
image_0.jpeg

Nej det är klart men jag tror dom flesta tjejerna tar en mer vältränad kille med lite muskler. Att vara överviktig eller underviktig attraherar inte majoriteten av tjejerna där ute. Men detta gäller som sagt bara för det första intrycket. I längden gäller det bara att ha ett stort hjärta. 


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Många gör nog det, men långt ifrån alla. Nästan alla ställer nog i alla fall fler krav än bara muskler. 

muskler o ett mörk inre ä ju inge bra tex, ser många par som uppenbart gått efter insidan iaf va ja tror ja


   
SvaraCitera

jo i say

applekakanshaj2:

You don't say?


   
SvaraCitera