Aviseringar
Rensa alla

Kärlek


Ämnesstartare

Jag gillar en tjej som går i min klass och hon gillar mig. Jag skulle kunna vara tsm med henne. Men de problemet är att jag tycker att det är lite skämmigt i skolan om jag ska vara med henne. Jag tycker aldrig att det är skämmigt när vi är ensama men när vi är bland vänner så tycker jag att det är skämmigt. Jag undrar om jag kan få några tips på vad jag ska göra osv. 


   
Citera

Vad skäms du över?? Du ska väl vara stolt över din flickvän???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Vad skäms du över?? Du ska väl vara stolt över din flickvän???

Jag vet inte faktiskt :/ 


   
SvaraCitera
seasaw

vem är det du undervärderar, henne eller dig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:
vem är det du undervärderar, henne eller dig själv?

Hur menar du?


   
SvaraCitera
seasaw

Krisitan: Hur menar du?

vem det är du skäms över egentligen, dig själv eller henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:

vem det är du skäms över egentligen, dig själv eller henne?

Henne tror jag :/


   
SvaraCitera
seasaw

Krisitan: Henne tror jag :/

okej. låter som om du bör se över varifrån skämkänslorna kommer ifrån, bryr du dig mkt om vad dina kompisar ska tycka och tänka om henne och isf har de uttryckt ngt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:

okej. låter som om du bör se över varifrån skämkänslorna kommer ifrån, bryr du dig mkt om vad dina kompisar ska tycka och tänka om henne och isf har de uttryckt ngt?

Jag bryr inte så mycket om mina kompisar tycker men ibland kan det hända att jag bryr mig. Ibland kanske brukar dom säga vrf är du tsm med henne osv. :/ De kanske de som gör mig att tycka att det är skämmigt :/


   
SvaraCitera
seasaw

Krisitan: Ibland kanske brukar dom säga vrf är du tsm med henne osv. :/ De kanske de som gör mig att tycka att det är skämmigt :/

låter som om det. ifrågasätt och säg ifrån om det inte känns okej. du ska ju göra det du vill och känner för <----- viktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:

låter som om det. ifrågasätt och säg ifrån om det inte känns okej. du ska ju göra det du vill och känner för <----- viktigt

Ok tack för tipset <3 


   
SvaraCitera

du är isåfall tillsammans för att du gillar henne om dom säger så.. dom är troligen avundsjuka eller nåt

Krisitan:

Jag bryr inte så mycket om mina kompisar tycker men ibland kan det hända att jag bryr mig. Ibland kanske brukar dom säga vrf är du tsm med henne osv. :/ De kanske de som gör mig att tycka att det är skämmigt :/


   
SvaraCitera

Om de skulle påpeka någonting - säg ifrån. Var stark och låt inte dem driva med dig. 


   
SvaraCitera