Aviseringar
Rensa alla

Kärlek


Ämnesstartare

reben: om man e grym kan man distansera sig innan d blir för jobbigt

Låter ju inget bra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Går visst.

ja om du kämpar som en jävla sate, kanske tar en ca 40 år. vete fan om man orkar gå igenom det. sen kanske det visar sig att den du träffar är en skit person. och då får man börja om från början igen..


   
SvaraCitera
reben

patrick bateman:

Låter ju inget bra. 

jo ?

men lycka till m att hitta the one o leva lyckliga i alal era dagar *~ de händer när du förväntar dej d minst = ) ^_______^ <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats: ja om du kämpar som en jävla sate, kanske tar en ca 40 år. vete fan om man orkar gå igenom det. sen kanske det visar sig att den du träffar är en skit person. och då får man börja om från början igen..

Slumpen kan hända när som helst.

reben: jo ?

men lycka till m att hitta the one o leva lyckliga i alal era dagar *~ de händer när du förväntar dej d minst = ) ^_______^ <3

Tack! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Slumpen kan hända när som helst.

hur förklarar du då att många killar går genom livet som ofrivilligt singlar? tror ej på slumpen. önskar att jag gjorde. skulle sovit bättre om nätterna då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha kärlek. Men det verkar inte vara något för mig.

patrick bateman:

Man kan finna av slump eller ödet!

Men det vill sig inte. Eller så har jag inte kommit dit bara. Men som det ser ut så lär det inget bli heller.
🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats: hur förklarar du då att många killar går genom livet som ofrivilligt singlar? tror ej på slumpen. önskar att jag gjorde. skulle sovit bättre om nätterna då.

Haha för att det är slumpen, vissa lyckas och andra inte. Samma som med trisslotter eller nåt.

Tjohej: Jag vill ha kärlek. Men det verkar inte vara något för mig.

Kärlek är nåt för alla tror jag!

Tjohej: Men det vill sig inte. Eller så har jag inte kommit dit bara. Men som det ser ut så lär det inget bli heller.
🙁

Likadant för mig... Men jag vill vara positiv och tro på den! Tror det går bättre då 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exakt. vissa lyckas inte. Ledsen då är inte kärlek nåt för alla.Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:
exakt. vissa lyckas inte. Ledsen då är inte kärlek nåt för alla.Gråter

men gubben 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:
exakt. vissa lyckas inte. Ledsen då är inte kärlek nåt för alla.Gråter

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats: exakt. vissa lyckas inte. då är inte kärlek nåt för alla.

Men jo, är väl för alla att vinna på lotto också eller nåt men det vill sig inte för alla, men det vore nåt för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: jag vill vara positiv och tro på den! Tror det går bättre då 🙂

Det kan ligga väldigt mycket i det. Men när det allt som oftast (varje gång) skiter sig, taskig tajming osv, är det svårt att hålla sig positiv 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Det kan ligga väldigt mycket i det. Men när det allt som oftast (varje gång) skiter sig, taskig tajming osv, är det svårt att hålla sig positiv 🙁

Jo jag förstår 🙁 Det är sugit men man ska inte låta sig bli nedstämd pga sånt även om det är svårt. Positiv attityd känns viktigt Tumme upp men vet hur svårt det kan vara att ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bästa kvalité på godis mannen bästa priset

godis till blattar och kuk till polisen!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:
exakt. vissa lyckas intearrow-10x10.png. Ledsen då är inte kärlek nåt för allaarrow-10x10.png.Gråter

Jag hör av mig när jag någon dag drar ner till malmö så ska jag fan ge dig tips och trix 😉 


   
SvaraCitera