Aviseringar
Rensa alla

kärlek...


Ämnesstartare

Jag är kär i en kille som bor väldigt långt ifrån mig, i ett annat land, men han har en flickvän som han älskar. (Jag är 13 och han är 14 år) Vi är typ kompisar men jag gillar honom mer än vad han gillar mig (tror jag iallafall, rätt så säker. ) Jag kan typ inte sluta tänka på honom och vill chatta med honom hela tiden.  Någon som har något förslag på vad jag ska göra? 

(asså sorry det låter typ fett drygt men aja)


   
Citera
DaimX

Skriv till han, det kanske visar sig att han gillar dig med. Får man fråga vilket land han bor i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DaimX:
Skriv till han, det kanske visar sig att han gillar dig med. Får man fråga vilket land han bor i?

Tack men han vill typ aldrig chatta med mig >.< Han läser mina meddelanden men skiter i att svara. Asså jag menar, sista gången han frågade någonting var det om jag tyckte att hans abs såg bra ut Censur
Sure. Han bor i Bulgarien 


   
SvaraCitera

Har du träffat honom nån gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:
Har du träffat honom nån gång?

Nej, vi träffades på nätet.


   
SvaraCitera

Registrerad: Nej, vi träffades på nätet.

Okej, jag tror det blir svårt med någon riktig relation om ni inte ens kan ses.


   
SvaraCitera
dretyn

stackars dig babe love you Trött


   
SvaraCitera
Yaren

Är en upptagen man, som inte verkar vara intresserad av dig, som du inte träffat och som dessutom bor Skitlångt bort värt att slösa sin tid på? Glöm honom... även om det är svårt. 

Eller så skriver du nu: jag älskar dig. Kom och besök mig. 

Och se vad han svarar 


   
SvaraCitera

Om han inte är intresserad av dig varför ska du då bry dig om honom?

Bulgarien, det är ju Europas fattigaste land, sedan så ligger det väldigt långt borta!


   
SvaraCitera