Aviseringar
Rensa alla

Kärlek vid första ögonkastet


Ämnesstartare

Jag såg en kille på en föreläsning och direkt när jag såg han så kunde jag inte sluta tänka på honom. Jag har aldrig trott på kärlek vid första ögonkastet utan isf attraktion eller lust men grejen är att jag faktiskt inte tycker att han ser så sjukt bra ut. Han är helt okej men har inte det utseendet som jag vanligtvis går på. Sen efterhand så har jag sett han fler gånger och får bara fler och fler tankar/känslor för honom. får honom inte ur huvudet. Tror ni det är något äkta? Att det finns människor som man bara går ihop med och när man träffar dem så händer det något i kroppen som gör att man vet att man träffat den personen.


   
Citera

Ja man kan känna av en människas energi ibland. Har du pratat något med honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja man kan känna av en människas energi ibland. Har du pratat något med honom?

Ja lite någon gång ibland. Varje liten sak jag får veta är så äckligt perfekt för mig. Precis som att han skulle vara gjord för mig.


   
SvaraCitera

Sandra915:

Ja lite någon gång ibland. Varje liten sak jag får veta är så äckligt perfekt för mig. Precis som att han skulle vara gjord för mig.

Jag tycker du borde prata mer med honom och se om ni passar ihop så bra som du tror. Om han verkar trevlig och sådär så kan det inte gå illa i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen är att jag vet att han har flickvän. Det som gör det så jobbigt för jag vill verkligen inte vara den som stöter på en upptagen kille det känns bara fel men kan inte låta bli att tänka att om det nu finns personer som man är gjord för så måste ju dem känna likadant.


   
SvaraCitera

Då finns det tyvärr inte så mycket att göra om man vill inte vara den som förstör ett förhållande. Du får väl vänta tills han blir singel, håll kontakt med honom så länge.


   
SvaraCitera

Du är för gammal för att tro på sånt.


   
SvaraCitera

Synd att han är upptagen [smile] Det lät så fint!


   
SvaraCitera

Ta kontakt med honom och ta reda på hur han verkligen är.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Du är för gammal för att tro på sånt.


   
SvaraCitera

lär känna honom ännu bättre


   
SvaraCitera

sluta tänka, bara gör och låt saker ske


   
SvaraCitera