Aviseringar
Rensa alla

Kärleken gör ont!


Ämnesstartare

Jag är superkär i en kille som jag har känt ett tag nu, men jag är osäker på hur han känner inför mig. Jag vill inte förstöra något genom att fråga honom rätt ut.

Ibland ger han ut signaler som får mig att tro att han i alla fall har ett ett öga på mig, men ibland ser han mig inte alls.

Jag vet inte hur jag ska ta honom?


   
Citera
Ämnesstartare

Fråga honom rätt ut så slipper du undra.


   
SvaraCitera

Sånt där är så förbaskat svårt, vet precis hur det är. Man vill inte sabba en vänskap genom att fråga något, med chansen att personen man känner något för inte känner samma sak.

Men att chansa lite, och fråga är nog det bästa sättet ändå, även om jag själv är osäker på om jag skulle våga göra det.


   
SvaraCitera

Var ärlig med dina känslor. Att grubbla på vad han känner och inte känner mår man inte bra av. Att få ett nej dör man inte av. Det svider, det sårar men det viktiga är att du är ärlig med dig själv.

Fråga honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HaniiieH:

Jag vet inte hur jag ska ta honom?

God I'm gay.


   
SvaraCitera

Jag gjorde misstaget att säga det rakt ut, vi håller doc fortfarande lika bra kontakt konstigt nog. Men jag vet också vem hon är kär i, vilket gör lite ont, men thats life i guess


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HaniiieH:

Ibland ger han ut signaler som får mig att tro att han i alla fall har ett ett öga på mig, men ibland ser han mig inte alls.

Ändrar han uppmärksamheten han ger dig?

HaniiieH:

Jag vet inte hur jag ska ta honom?

I sängen? [shake]

noodlemantra:

Men att chansa lite, och fråga är nog det bästa sättet ändå, även om jag själv är osäker på om jag skulle våga göra det.

Mynta:

Att få ett nej dör man inte av. Det svider, det sårar men det viktiga är att du är ärlig med dig själv.

Fråga honom.


   
SvaraCitera

skicka sms , de är för folk som inte vågar prata[y]


   
SvaraCitera

HaniiieH:

Jag vet inte hur jag ska ta honom?

Du kommer liksom aldrig säga något för det går inte men prova börja flirta och få honom att bli kär i dig om han inte redan är det!!


   
SvaraCitera

i dont really know how u can be so in love with someone who u dont speak with enough to know how he feels about u ..

all what u feel is outside attraction .. so just go over it .. or if u feel that he is really into u .. go ahead and talk to him .. and know the truth isntead of buidling hopes over nothing

good luck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera