Aviseringar
Rensa alla

Kärleken gör ont!


Ämnesstartare

Supply and Demand:

Hur vet du att inte hans fru gör detsamma?

Varför skulle hon bry sig om hans fru?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Varför skulle hon bry sig om hans fru?

För att denne kan såras av vad hon håller på med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

För att denne kan såras av vad hon håller på med?

Varför skulle hon bry sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Varför skulle hon bry sig?

Empati


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Han kan lika gärna göra samma sak mot dig när ni är tillsammans.

Du vet en gång otrogen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Släpp det. Så svårt är det inte.

Och ett halvår är ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Empati

Bara för att du kanske har stor empati så betyder det inte per automatik att alla har det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Bara för att du kanske har stor empati så betyder det inte per automatik att alla har det.

Kanske därför jag frågade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Kanske därför jag frågade.

Va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Va

Jag antog inte att hon kände empati, men jag frågade angående det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HaniiieH:

vad det egentligen är han vill med mig,

Tror det är sex lille du. Men klart, kan väll vara kärlek ändå 🙂

FreeWay89:

Du vet en gång otrogen...

behöver inte vara så... Man lär sig efter sina misstag, men det är mycket sannolikt att det händer igen, om man inte verkligen tar åt sig lärdomen, Som vissa inte gör.

Supply and Demand:

Tänker du aldrig på hans fru?

Håller med? Fyfan.

1. Jag tippar på att du är mellan 15-17 år gammal, Säg mig... han är gift hur gammal är han för det första? Det är mycket vanligt att män vill bara åt en sak... och det är sex, han är gift men han stannar kvar med henne även om du och han har strulat osv... tyder på ett kräk, hur kan man över huvud taget gilla någon sådan person? Vidrigt.
2. Prata med han och säg vad du tycker och känner, om du vill verkligen lita på en sådan person så go ahead... klämmer inte min sko.
3. Tänk dig på vad han har gått igenom med tanke på hans ålder... vilken "experience" han har av livet osv... Och hur kommer det sig att han fastnar för just dig, jag menar om du är 15-17 år och inte ens levt halva hans liv... man värdesätter ju egenskaperna hos en person, och om han har någon logik i skallen så anpassar han sig till en person som är intressant och inte bara snygg.

Ursäkta med om han är 30+ och du är 16-17 då undrar jag lite, | En tjej på 15-17 år som man vet precis hur denne person är eller en person som man inte kan räkna med riktigt... vilket gör det hela mer spännande och har en samma uppfattningsförmåga och kunskap om saker och ting.

Äsh kan ej förklara.. Men tänk på saken innan du gör det.

Du är ung och impulsiv, försök tänka före känslorna... och sedan om det är okej, kör för fullt på med impulserna och känslorna.

EDIT: 4 Du kan inte vara ihop med honom om han är gift, upp till han och dig, men han kan inte vara otrogen mot hans fru och vara med dig... om du har någon hut/empati i kroppen då behöver han antingen lämna henne eller dig.

Och att han eller du säger till hans fru att han varit otrogen, skulle vara en god sak att göra, even if the girl cries.


   
SvaraCitera

Men stanna upp och tänk efter.
Varför ägnas er tid åt att endast strula i smyg? Visst kan det betyda att han inte är lycklig med sin fru, men vart är hans samvete? Hur kan han möta hennes blick varje dag? Tror du inte att man vänjer sig vid att ha dåligt samvete, alltså att man då kan utföra det flera gånger utan att beröras av det dåliga samvetet (kortfattat = once a cheater, always a cheater)? Varför säger han åt dig att "ta det lugnt"?

Låter inte sunt att inleda ett förhållande med en sådan man, tycker JAG. Baserat på faktan jag har.


   
SvaraCitera

Barbienele:

behöver inte vara så... Man lär sig efter sina misstag, men det är mycket sannolikt att det händer igen, om man inte verkligen tar åt sig lärdomen, Som vissa inte gör.

Njae men asså det känns fel lixom.

Han är gift, respektera bara. Det finns en guycode. Antar att det finns det bland brudar med.


   
SvaraCitera

Att trampa på en spik gör också ont [tard]


   
SvaraCitera