Aviseringar
Rensa alla

Kärlekens spel?


Ämnesstartare

Alltså nu ska jag berätta något som händer mig FÖR ofta!

när jag har varit kär i någon eller någon varit kär i mig så tenderar jag att träffa denna person på lite random ställen. tar upp 4 exempel

1. var gränslöst kär i en kille i min klass på gymnasiet. denna person är en av 3 personer från min gamla klass jag sett ute när jag promenerat. tunnelbanan, i gamla stan, rakt över gatan på södermalm. ibland möts våra blickar bara några korta sekunder.

2. en kille i samma klass var kär i mig. när jag en dag kliver av tunnelbanan på t-centralen (ett folkhav verkligen) så vänder jag mig om helt på måfå och ser han stirra på mig kanske 30-40 meter bort. våra blickar möts i några sek. o sen vänder jag mig om. LIKSOM NEJ VILL EJ SE DEJ!

3. En annan snubbe som jag tror hade känslor för mig träffar jag hela tiden. näst senaste gången var på odenplan. tunnelbanan stannar så att mitt fönster stannar precis vid honom. o det enda man tänker är HERRE MIN GUD, SNÄLLA NEJ.

4. En tjej på mitt jobb trodde att jag va kär i henne. Vilket var lite jobbigt. Skönt när hon slutade. Men likförbannat ska jag tvingas träffa henne ute.
liksom: *fan fan fan nej inte du fan fan* heeeeeeeeej [smile][love]

Jag har tänkt på att detta händer för att guuuud vill främja kärlek. så han gör så att jag tvingas träffa massa folk. gud tror att det finns en kärleksconnection mellan dessa människor o mig, bara för att den ena parten sagt något. (i fall 4:a så missförstod hon mig totalt).

händer detta dig också?


   
Citera
Ämnesstartare

nej tyvärr. blir glad när jag råkar stöta på min gamla förälskelse, eller vad han nu var!

sen tror jag inte på gud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

l + ol, jag ser nu att jag beskrivit lite dåligt. får se om någon fattar. orkar inte redigera [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah, brukar också känna så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, typ så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror på gud

han gillar dig för att du är godhjärtad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lekstickan:

. gud tror att det finns en kärleksconnection mellan dessa människor o mig, bara för att den ena parten sagt något

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isf skulle gud göra så att alla som älskar mig skulle träffa på mig hela tiden och det gör dem som tur(för min del) är inte [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

och det gör dem som tur(för min del) är inte [blush]

kanske för att ingen älskar dig[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

kanske för att ingen älskar dig[wink]

alla gör. det är det som är mitt problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

alla gör. det är det som är mitt problem

örättvist[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

typ

du påminner om bowser på din avatar ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var bor du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

du påminner om bowser på din avatar ^_^

Jag ÄR bowser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Var bor du?

stockholm


   
SvaraCitera