Aviseringar
Rensa alla

Kärleks hjälp!!


Ämnesstartare

Jag har sett en söt kille på ett läger som jag är på just nu och kan inte sluta tänka på honom. Vill gärna snacka och lite sånt med honom men vet inte hur jag ska ta kontakt eller vad jag ska säga!! Hjälp mig!!! Svara gärna snabbt!!!


   
Citera

Börja med att gå fram och säga "hej", och därefter inled en konversation av något slag.


   
SvaraCitera

bara gå fram och börja mingla. det flyter på ska du se.

se till att ta chansen medans du kan!!


   
SvaraCitera

Är ni på ett läger finns säkert nåt att prata om. Nån aktivitet, intresse osv? Säg hej så rullar resten förhoppningsvis på 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad ska jag säga..? Eftersom det bara är en vecka kvar på lägret vill jag säga något som funkar snabbt!! Typ som visar att jag är väldigt intresserad fast inte verkar så klängigt.. Snälla hjälp!


   
SvaraCitera

Ett "hej" går alldeles utmärkt.
Och hey.. du tycker grabben ser bra ut. Är inte det lite som att förälska sig i ett utseénde?


   
SvaraCitera

Fråga dina vänner eller någon som finns där om de vet vem han är, gå via dem och få kontakt med honom. Får du chansen att se honom gå fram och prata med honom om något random så löser det sig sen 😉


   
SvaraCitera

Du kanske kan börja med ett hej och sen ge honom en komplimang av något slag? Jag tror att nästan alla är lite svaga för komplimanger. Testa dig fram lite! Försök och kolla om du kan få reda på hans intresse 🙂 Lycka till!!


   
SvaraCitera