Aviseringar
Rensa alla

kärleks problem


Ämnesstartare

har ett problem och ska göra historian kort! det är så att jag har gått och blivit blixtrande kär i en kille i min skola. han verkar också intresserad av mig, inget jag kan svära på men han ger de vibbarna. detta är något som kom för bara några veckor sen, vet inte hur eller varför! men iaf så sa min kompis för några veckor sen att hon tyckte han var snygg och att hon inte skulle banga på att haffa, att hon kanske skulle göra det! dock vet jag inte om hon var så seriös. hon är ju inte kär i honom, det känns ju mer som att hon tycker han är snygg osv. men jag vet verkligen inte hur jag ska göra, hur ska jag säga det till henne? för jag är verkligen kär i honom...


   
Citera

Säg: "Du, du vet den här killen, faaaan vad kär jag är i honom." Eller nåt.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Säg: "Du, du vet den här killen, faaaan vad kär jag är i honom." Eller nåt.

haha jo det vore ju det bästa.. men jag vill inte såra henne! vet ju inte om hon gillar honom eller inte. hon kanske då också tror att jag bara gått och blivit kär i honom för att hon började prata om honom..


   
SvaraCitera

elinjohansson:

haha jo det vore ju det bästa.. men jag vill inte såra henne! vet ju inte om hon gillar honom eller inte. hon kanske då också tror att jag bara gått och blivit kär i honom för att hon började prata om honom..

Problem being? Man sårar människor genom att leva, man får väl bara ta och acceptera det och säga att så här känner jag, hur känner du, hur löser vi det här bäst tillsammans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Problem being? Man sårar människor genom att leva, man får väl bara ta och acceptera det och säga att så här känner jag, hur känner du, hur löser vi det här bäst tillsammans?

jo det är helt sant! ska ju göra det, vet bara inte riktigt hur jag ska säga det. vill ju inte heller göra värsta grejjen av det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill ju helst vänta lite och se om han visar några tydliga tecken på intresse, innan jag säger någonting.. men samtidigt vill jag inte dröjja ut på det ifall att hon börjar prata om honom!


   
SvaraCitera

elinjohansson:

jo det är helt sant! ska ju göra det, vet bara inte riktigt hur jag ska säga det. vill ju inte heller göra värsta grejjen av det..

Gör det till en så stor grej som det är. Är det en stor grej för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Gör det till en så stor grej som det är. Är det en stor grej för dig?

jo det är det väl, för jag har verkligen börjat gilla honom, från första gången jag pratade med honom så kände jag någonting.. vi typ klickade!
vet dock inte hur han känner eller tänker, men han lade till mig på facebook kort efter och har börjat prata mycket med mig i skolan! så jag antar att han också är lite intresserad.

så får väl helt enkelt ta mod till mig och berätta det för henne..


   
SvaraCitera

elinjohansson:

så får väl helt enkelt ta mod till mig och berätta det för henne..

Och honom kanske? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Och honom kanske?

hehe jo det med kanske! vill bara vara lite mer säker på att han är intresserad av mig, är inte så bra på att läsa av killar hehe [n]


   
SvaraCitera

elinjohansson:

hehe jo det med kanske! vill bara vara lite mer säker på att han är intresserad av mig, är inte så bra på att läsa av killar hehe [n]

Hoppas det går bra, det kommer gå bra. Killar är bara människor så det är inte så svårt. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Hoppas det går bra, det kommer gå bra. Killar är bara människor så det är inte så svårt.

hehe hoppas på det! tack för att du orkade lyssna på mitt babbel [smile]


   
SvaraCitera

elinjohansson:

hehe hoppas på det! tack för att du orkade lyssna på mitt babbel [smile]

Äsch. Lyssnar alltid på babbel så är lugnt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Äsch. Lyssnar alltid på babbel så är lugnt.

haha så bra [cute]


   
SvaraCitera