Aviseringar
Rensa alla

kärleks problem


Ensamvargen sa bra saker.
Berätta det för din kompis när ni är ensamma och har tid att ta det i den takt du önskar.
Hon förstår nog.
Är det som du säger att hon bara verkar tycka att han är en hottie så lär hon inte ta illa upp alls utan snarare bli glad över att hennes kompis (du) funnit ett intresse hos en bra människa (tar för givet att killen är bra).
Jag tycker inte att du ska vänta för länge med detta då din kompis kanske hinner bygga upp ytterligare känslor.

Lite ot:
Snälla, styckindela. Det blir mycket lättare för oss läsare att orka ta oss igenom dina texter då.
Och kärleksproblem ska inte vara särskrivet. Ha alltid som regel att när ord låter som att de sitter ihop så gör de faktiskt oftast det även i skrift. Förlåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

Lite ot:
Snälla, styckindela. Det blir mycket lättare för oss läsare att orka ta oss igenom dina texter då.
Och kärleksproblem ska inte vara särskrivet. Ha alltid som regel att när ord låter som att de sitter ihop så gör de faktiskt oftast det även i skrift. Förlåt.

jag kunde tyvärr inte citera hela din text haha!
Men jag vet inte riktigt hur hon känner för honom, eller hur seriös hon var när hon sa det. Hon sa bara att hon tyckte han var snygg och att hon inte skulle "banga på honom" .
Men jag får helt enkelt säga det, bättre att säga det än att inte säga någonting alls [smile] tack för tips!

Och jag vet att jag är dålig på allt sånt, styckeindelning osv.. men ska bättra mig hehe!


   
SvaraCitera

elinjohansson:

Men jag vet inte riktigt hur hon känner för honom, eller hur seriös hon var när hon sa det. Hon sa bara att hon tyckte han var snygg och att hon inte skulle "banga på honom" .
Men jag får helt enkelt säga det, bättre att säga det än att inte säga någonting alls [smile]

Ja, våga!
Annars får du kanske inte veta vad hon känner förrän det gått för långt.

elinjohansson:

Och jag vet att jag är dålig på allt sånt, styckeindelning osv.. men ska bättra mig hehe!

Du stavar inte illa och din text flyter på relativt bra, så det är inga problem förutom just styckeindelningen.
Se det som att man behöver stanna upp och andas/tänka ibland under ett samtal, då kanske det blir lättare att placera in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, våga!
Annars får du kanske inte veta vad hon känner förrän det gått för långt.

Precis! ska ta mod till mig och göra det snart [smile]

Tack för tipsen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, våga!
Annars får du kanske inte veta vad hon känner förrän det gått för långt.

nu blev det knas, skulle citera dig men råkade istället bara kopiera, jaja 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

Ja, våga!
Annars får du kanske inte veta vad hon känner förrän det gått för långt.

och nu gjorde jag samma sak igen , herregud förlåt haha!


   
SvaraCitera

elinjohansson:

och nu gjorde jag samma sak igen , herregud förlåt haha!

Hahaha 😀
Det är lugnt..


   
SvaraCitera