Aviseringar
Rensa alla

Kärleks problem


Ämnesstartare

Maymay:

Grejen är dock att det positiva med han väger inte upp det negativa...

Men ändå så förtränger min hjärna de dåliga delarna och fantiserar om allt bra vi hade...


   
SvaraCitera

Sotalillajag:

Men ändå så förtränger min hjärna de dåliga delarna och fantiserar om allt bra vi hade...

Låter som att du försöker ge dig själv anledningar till att börja snacka med honom igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Låter som att du försöker ge dig själv anledningar till att börja snacka med honom igen.

Hehe kan nog stämma men borde nog tänka lite vettigt och hålla mig borta trots allt.


   
SvaraCitera

Sotalillajag:

Hehe kan nog stämma men borde nog tänka lite vettigt och hålla mig borta trots allt.

Ja snälla gör det <3


   
SvaraCitera
Emer
 Emer

Träffa eller börja skriva med någon ny så du kommer över han. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emer:
Träffa eller börja skriva med någon ny så du kommer över han. 

Känns inte så lätt lixom hur får man tag på någon ny bara, och är ganska ”kräsen” av mig måste verkligen klicka med personen till 100% osv


   
SvaraCitera

Sotalillajag:

Känns inte så lätt lixom hur får man tag på någon ny bara, och är ganska ”kräsen” av mig måste verkligen klicka med personen till 100% osv

Du kommer att märka det när du verkligen hittar en nu som du klickar med.


   
SvaraCitera
Emer
 Emer

Sotalillajag:

Känns inte så lätt lixom hur får man tag på någon ny bara, och är ganska ”kräsen” av mig måste verkligen klicka med personen till 100% osv

Du behöver ju inte träffa någon annan att bli intresserad eller kär i, utan bara någon trevlig att umgås med som gör dig glad.


   
SvaraCitera

Sotalillajag:
Så för 1-2 år sedan hade jag kontakt med en kolla vi snackade och vi klickade såå bra men tydligen så valde han att gå in i förhållanden samtidigt som vi snacka så vi tappade kontakten heeeelt men har endast kvar varandra på instagram.

efter detta så såg vi varandra på en uteservering förra sommaren men vi båda undvek varandra samma kväll skriver han på dm och frågar varför jag inte hälsade på honom men inget mer än så och måste tillägga han och hans tjej hade gjort slut då och han är just nu singel så mitt huvve fastnade för honom igen trots att han betett sig som skit tar hans bättre saker över och det är sååå jobbigt vill få upp kontakten men är ingen som tar först steget. Ska jag svälja min stolthet och kontakta honom eller lämna det som det är? Vill att han ska se mig märka mig vad ska jag ta mig tillllllll:(((

Han verkar inte vara mycket att ha. Han tyckte uppenbart att du var hans andraval, som många andra också påpekat. Dessutom tar han ändå inte kontakt med dig, varför ska du bry dig om honom då? Det finns ju andra som du kan börja att klicka med, tänk på det och sök dig till någon annan. Vill du snacka med mig får du göra det.
Behåll stoltheten och gå vidare! Hjärta


   
SvaraCitera