Aviseringar
Rensa alla

Kärleks problem


Ämnesstartare

Så för 1-2 år sedan hade jag kontakt med en kolla vi snackade och vi klickade såå bra men tydligen så valde han att gå in i förhållanden samtidigt som vi snacka så vi tappade kontakten heeeelt men har endast kvar varandra på instagram.

efter detta så såg vi varandra på en uteservering förra sommaren men vi båda undvek varandra samma kväll skriver han på dm och frågar varför jag inte hälsade på honom men inget mer än så och måste tillägga han och hans tjej hade gjort slut då och han är just nu singel så mitt huvve fastnade för honom igen trots att han betett sig som skit tar hans bättre saker över och det är sååå jobbigt vill få upp kontakten men är ingen som tar först steget. Ska jag svälja min stolthet och kontakta honom eller lämna det som det är? Vill att han ska se mig märka mig vad ska jag ta mig tillllllll:(((


   
Citera

Lämna det som det är. Han verkar inte va något att ha.


   
SvaraCitera

Kontakta inte honom och kör inte på honom, det låter mer att du var hans andraval och då är det inte värt det tyvärr! Så skit i han för det finns fler fiskar i havet som är betydligt bättre!


   
SvaraCitera

Kyle:
Kontakta inte honom och kör inte på honom, det låter mer att du var hans andraval och då är det inte värt det tyvärr! Så skit i han för det finns fler fiskar i havet som är betydligt bättre!

Bra sagt Monster Kyle


   
SvaraCitera

Maymay:

Bra sagt Monster Kyle

Zaaanks Trött


   
SvaraCitera

Maymay:

Bra sagt Monster Kyle

*Moster


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kyle:
Kontakta inte honom och kör inte på honom, det låter mer att du var hans andraval och då är det inte värt det tyvärr! Så skit i han för det finns fler fiskar i havet som är betydligt bättre!

Min tankar cirkulerar alltid kring honom, fattar inte varför jag inte kan släppa honom även om jag solklart var han andrahandsval.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Lämna det som det är. Han verkar inte va något att ha.

Absolut när jag tänker efter känner jag så, men de bättre hos honom får mig att typ ändra mig och tänka om.


   
SvaraCitera

Sotalillajag:

Min tankar cirkulerar alltid kring honom, fattar inte varför jag inte kan släppa honom även om jag solklart var han andrahandsval.

Så är det, är man kär så släpper inte tankarna direkt och det lär ta ett tag för att det verkligen kommer släppa. Men kör på i vardagen som vanligt och gör saker du tycker är kul och försök hitta dig själv och testa nya saker som får din hjärna att tänka mer på det än på honom! 


   
SvaraCitera

Sotalillajag:

Absolut när jag tänker efter känner jag så, men de bättre hos honom får mig att typ ändra mig och tänka om.

Grejen är dock att det positiva med han väger inte upp det negativa...


   
SvaraCitera

Mgtow och det röda pillret
Det här är en udda tanke, jag vet det. Alla här som vill diskutera red pill eller mgtow eller t.o.m. black pill ”någorlunda” lugnt och sansat, utan att bli varnade eller avstängda hela tiden, är välkomna till min Youtubekanal. Använd kommentatorsfälten under mina videor som en tråd. Jag är inte ute efter varken prenumeranter eller likes, gör som ni vill, jag bryr mig inte.
Det är ett experiment som kan gå helt snett, men jag försöker iallafall.


   
SvaraCitera

mclarenp1:
Mgtow och det röda pillret
Det här är en udda tanke, jag vet det. Alla här som vill diskutera red pill eller mgtow eller t.o.m. black pill ”någorlunda” lugnt och sansat, utan att bli varnade eller avstängda hela tiden, är välkomna till min Youtubekanal. Använd kommentatorsfälten under mina videor som en tråd. Jag är inte ute efter varken prenumeranter eller likes, gör som ni vill, jag bryr mig inte.
Det är ett experiment som kan gå helt snett, men jag försöker iallafall.

Lägg ner att göra reklam av ditt sket, speciellt inte på trådar som inte har med det att göra. 🙂


   
SvaraCitera

mclarenp1:
Mgtow och det röda pillret
Det här är en udda tanke, jag vet det. Alla här som vill diskutera red pill eller mgtow eller t.o.m. black pill ”någorlunda” lugnt och sansat, utan att bli varnade eller avstängda hela tiden, är välkomna till min Youtubekanal. Använd kommentatorsfälten under mina videor som en tråd. Jag är inte ute efter varken prenumeranter eller likes, gör som ni vill, jag bryr mig inte.
Det är ett experiment som kan gå helt snett, men jag försöker iallafall.

Fuck off idiot med ditt jävla spam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kyle:

Så är det, är man kär så släpper inte tankarna direkt och det lär ta ett tag för att det verkligen kommer släppa. Men kör på i vardagen som vanligt och gör saker du tycker är kul och försök hitta dig själv och testa nya saker som får din hjärna att tänka mer på det än på honom! 

Lättare sagt än gjort gått snart två år sen vi hade kontakt fortfarande samma visa.


   
SvaraCitera

Sotalillajag:

Lättare sagt än gjort gått snart två år sen vi hade kontakt fortfarande samma visa.

Jag vet det själv, men som sagt, det tar tid och så får det bara vara och alla går igenom sånt här! Men förr eller senare släpper det! 


   
SvaraCitera