Aviseringar
Rensa alla

Kärleks problem...


Ämnesstartare

Hej. Jag gillar en kille, men vet inte riktigt om jag vill bli tillsammans med honom. Har hört mycket skit om honom men jag gillar honom ändå. Och han gillar mig väldigt mycket. Men som sagt jag är fortfarande osäker på om jag vill ha ett förhållande med honom. Vad tycker ni att jag ska göra?


   
Citera

vadå hört mycket skit om honom?


   
SvaraCitera

Vad har du hört? Går det rykten om att han har mördat någon? =( 


   
SvaraCitera

är alla troll eller anstränger sig folk för att göra dåliga trådar...... 🙁 eller det hemliga alternativ X


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Vad har du hört? Går det rykten om att han har mördat någon? =( 

Har hört från folk att han ljuger mycket och så..


   
SvaraCitera

lina1616:

Har hört från folk att han ljuger mycket och så..

men dom kanske ljuger att han ljuger.


   
SvaraCitera

lina1616:

Har hört från folk att han ljuger mycket och så..

Det är ju inte bra. :/ Umgås lite mer med honom och sådär så borde du väl märka detta inom sin tid? Säger alltså att du skall umgås med honom på ett vänskapligt plan tills vidare.  


   
SvaraCitera

the_fat_one:

men dom kanske ljuger att han ljuger.

eller så ljuger dom att dom ljuger om att han ljuger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

eller så ljuger dom att dom ljuger att han ljuger. 

det blev kompicerat 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är ju inte bra. :/ Umgås lite mer med honom och sådär så borde du väl märka detta inom sin tid? Säger alltså att du skall umgås med honom på ett vänskapligt plan tills vidare.  

har träffat honom varje dag i en veckas period nu. Men känner mig ändå osäker.


   
SvaraCitera

lina1616:

har träffat honom varje dag i en veckas period nu. Men känner mig ändå osäker.

Ja, en vecka är inte lång tid.. Om det som de påstår stämmer så bör du få svar inom ett par månader iaf. Fortsätt att umgås med honom bara.. Minsta lilla ljug och du tar avstånd från snubben dirr, ok? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ja, en vecka är inte lång tid.. Om det som de påstår stämmer så bör du få svar inom ett par månader iaf. Fortsätt att umgås med honom bara.. Minsta lilla ljug och du tar avstånd från snubben dirr, ok? 

Okej!


   
SvaraCitera