Aviseringar
Rensa alla

Kärleksbekymmer


Ämnesstartare

Okej, så jag har lite bekymmer angående tjejen. Det är så här att hon varit otrogen under en längre tid. Jag fick reda på det genom en kompis osv. När jag konfronterade henne, erkände hon direkt, och gav följande förklaring ”din penis är alldeles för sned och mjuk under samlag….” Vilket gjorde mig först ganska arg, och sen ledsen. Detta har gjort att jag helt tappat självförtroendet, jag känner mig helt enkelt asdålig. Har ni några råd, tips eller whatever som kanske skulle kunna hjälpa.

[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Fejkz0r


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Fejkz0r

Rolig, men har du några tips eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumpa henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelskrutt:

Rolig, men har du några tips eller?

_om_ du nu är på riktigt. Fråga dig själv: "Vill jag ha en flickvän som är så dum i huvudet som den här tjejen är?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HS och sedan skratt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelskrutt:

Detta har gjort att jag helt tappat självförtroendet, jag känner mig helt enkelt asdålig. Har ni några råd, tips eller whatever som kanske skulle kunna hjälpa.

Yoga, meditation och mycket träning [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelskrutt:

blablabla

asså jävla slampa! det är fan min värsta fasa!! att det ska hända mig, vill bara skära halsen av slampor som gör så och jag svär att jag gör det om den händer mig!!![mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Äppelskrutt:

Har ni några råd, tips eller whatever som kanske skulle kunna hjälpa.

Om det är hennes förklaring till varför hon är otrogen så var det den värsta som jag nånsin har hört.
Om sex är det enda som betyder nåt för henne och mellan er så skulle då jag inte vilja vara ihop med henne. Om du mår dåligt av henne (det hon säger) så... ja... tänk vad som är bäst för dig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pundi:

asså jävla slampa! det är fan min värsta fasa!! att det ska hända mig, vill bara skära halsen av slampor som gör så och jag svär att jag gör det om den händer mig!!![mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Tror att du gör bäst i att hitta någon som bryr sig mindre om din kuk.


   
SvaraCitera

Försök glömma henne. Hon gav dig dåligt självförtroende + att hon varotrogen. Vilken toppentjej.. Värd att satsa på? Tror inte det va?!
Dold text: Passande att du heter äppelskrutt, haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera