Aviseringar
Rensa alla

KÄRLEKSBREV PÅ ALLAS SKÅP!!??


Ämnesstartare

genus:

när ska du sätta upp dessa lappar? när du är ensam i skolan eller så?

ja. tänkte vara kvar efter skoltid dagen innan

måste börja nu för det kommer nog ta ett tag, men kom på att klistret på lapparna kommer att torka så jag måste ta med mig en massa tejp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång fick jag en lapp på min skåp. Blev rädd och kände mig stalkad och paraniod. Jävla ensamvargen [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

En gång fick jag en lapp på min skåp. Blev rädd och kände mig stalkad och paraniod. Jävla ensamvargen [cry]

läskigt
men jag ska göra till alla så förhoppningsvis kommer ingen att känna sig stalkad av mig. eller kanske alla..[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

nee.. (Du röstade på detta alternativ)

Vanligtvis är jag för allt som på något sätt är ovanligt och udda. Men detta tycker jag bara låter för FUBAR.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Vanligtvis är jag för allt som på något sätt är ovanligt och udda. Men detta tycker jag bara låter för FUBAR.

vad är fubar?
det är för sent att säga något för jag har redan börjat skriva [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

det är för sent att säga något för jag har redan börjat skriva

Då bör du ignorera alla nej och fortsätta med det. Själv finner jag det lite imponerande med tanke på vilket omfattande jobb det verkar vara. Om jag inte fått det om bakfoten så ska du skriva hundratals olika texter?

Skitty:

vad är fubar?

F****d Up Beyond All Recognition

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Då bör du ignorera alla nej och fortsätta med det. Själv finner jag det lite imponerande med tanke på vilket omfattande jobb det verkar vara. Om jag inte fått det om bakfoten så ska du skriva hundratals olika texter?

över 700 så jag måste börja nu om jag ska hinna färdigt. har mindre än 2 veckor på mig.

Storchen84:

F****d Up Beyond All Recognition

heh.. fick idén under natten faktiskt och var tvungen att genomföra [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

över 700

[chocked]FUBAR >_<

Skitty:

var tvungen att genomföra

Fast... varför?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fast... varför?

jag försöker att genomföra mina idéer för att må bättre.
tycker det här kändes som en bra sak att göra för att glädja andra. BARA SPONTANT TYP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

tycker det här kändes som en bra sak att göra för att glädja andra

Intressant... Är det vanligt att du gör något för att glädja andra? Även mer omfattande saker som detta?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Intressant... Är det vanligt att du gör något för att glädja andra? Även mer omfattande saker som detta?

jaa eller jag försöker åtminstone
men har väl mest gjort mindre saker som att baka, eller ge bort småsaker lite sådär bara för att. dock aldrig till såhär många på samma gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

jaa eller jag försöker åtminstone

Hmm... sällsynt godhet hos en människa. Synd att den avtar med åren hos dom flesta. Försök att ha kvar det så länge du kan. Kanske lyckas du övertala nån eller några att vara mer som dig.

[love]


   
SvaraCitera

Vilken rolig idé hoppas att du får roliga reaktioner[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hmm... sällsynt godhet hos en människa. Synd att den avtar med åren hos dom flesta. Försök att ha kvar det så länge du kan. Kanske lyckas du övertala nån eller några att vara mer som dig.

det kanske inte framgår hur gammal jag är och jag vill helst inte avslöja det här men om du vill veta så kan jag skicka pm. övertala vet jag inte, men kan hoppas att någon blir inspererad i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MR lakris:

Vilken rolig idé hoppas att du får roliga reaktioner

tackar!


   
SvaraCitera