Aviseringar
Rensa alla

Kärlekshjälp tack :]


Sagitta:

Jag med. De går ju som om de var lådor. [blush]

[blush]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

det?

Jag är också en varelse med två ben, se min avatar.


   
SvaraCitera

BeLLxX:

Ska bestämt försöka göra det. Dock suuuuger jag på att prata med nya människor._.

Jo och på msn är det ju lätt att samtalet dör ut. Fast ja, vågar du inte gå fram i skolan så är nog msn ett säkrare val [smile]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Jag är också en varelse med två ben, se min avatar.

Haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BeLLxX:

Jo vi har några gemensamma, fast känner inte de så himla väl^^

tillräckligt väl för att ni skulle kunna hamna på samma fester eller liknande? det brukar ju alltid vara en början. iofs ska man inte hålla på med sånt man vill ska bli seriöst när man är full osv, men det kan kännas lite lättare att fråga efter ett nummer/msn då i alla fall [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äsch, nu såg jag att någon redan hade föreslagit det jag skrev. men ja, då är vi två som föreslagit det = kan ju inte va helt fel [zzz]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

tillräckligt väl för att ni skulle kunna hamna på samma fester eller liknande? det brukar ju alltid vara en början. iofs ska man inte hålla på med sånt man vill ska bli seriöst när man är full osv, men det kan kännas lite lättare att fråga efter ett nummer/msn då i alla fall

Mja, kanske om man har tur[wink] Och det blir nog inte ett problem med fyllor, för jag dricker inte. Men ja. Man kan ju alltid hoppas på att det går vägen[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BeLLxX:

Men ja. Man kan ju alltid hoppas på att det går vägen[tard]

ja, men det tror jag. såg ju nu att du förresten redan hade hans msn. skriv lite där, se hur det känns och hur han verkar. lätt hänt att bygga upp en bild av killen som drömprinsen - been there, done that och det rekommenderas icke. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

ja, men det tror jag. såg ju nu att du förresten redan hade hans msn. skriv lite där, se hur det känns och hur han verkar. lätt hänt att bygga upp en bild av killen som drömprinsen - been there, done that och det rekommenderas icke.

Mjo been there done that också. men jag vet aldrig vad jag ska säga på msn liksom. det blir mest:
"hej"
"hej"
"läget?"
"bra sj?"
"Bra"
"okej"
blööh>.<
Hjeeelp [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BeLLxX:

Hjeeelp [sad]

haha, åh jag känner igen mig. plus att man vill inte vara den som skriver hej först heller. då känns det som att man också måste vara den som håller igång samtalet, eller ja.. har något vettigt att prata om :') men hur verkar han annars? du skriver ju att han kollar efter dig i skolan. hälsar ni på varandra där, och har ni kanske några gemensamma lektioner? antagligen inte, för tippar på att du skulle berättat det redan isf.


   
SvaraCitera

men du kan ju gå fram och pussa honom och se hur han reagerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

men hur verkar han annars? du skriver ju att han kollar efter dig i skolan. hälsar ni på varandra där, och har ni kanske några gemensamma lektioner? antagligen inte, för tippar på att du skulle berättat det redan isf.

Mjo alltså han tittar ju, o jag tittar tillbaka liksom. O när vi ses (vilket inte är jätteofta för vi går inte samma linje) så hälsar vi genom nickningar typ[crazy] Tyvärr har vi inga gemensamma lektioner men imorgon förmiddag har vi nationella prov o då ska vi ha det tillsammans med alla ettorna.

NEMO:

men du kan ju gå fram och pussa honom och se hur han reagerar

hade jag varit så modig så hade jag inte gjort denna tråden.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BeLLxX:

Mjo alltså han tittar ju, o jag tittar tillbaka liksom. O när vi ses (vilket inte är jätteofta för vi går inte samma linje) så hälsar vi genom nickningar typ[crazy]

haha okey. jag tänker nog lite att alla skolor är som min skola var - dvs. inte jättestor och ja, man sprang in i alla lite då och då.

BeLLxX:

Tyvärr har vi inga gemensamma lektioner men imorgon förmiddag har vi nationella prov o då ska vi ha det tillsammans med alla ettorna.

oh. hälsa! och kanske till och med prata lite med honom. om inte annat kan du ju prata om provet.. eller, typ låtsas att du har glömt sudd/stift och fråga om han har extra [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

haha okey. jag tänker nog lite att alla skolor är som min skola var - dvs. inte jättestor och ja, man sprang in i alla lite då och då.

Mjo ganska liten skola här också men två våningar och han går IT som håller till på nedanvåningen och jag går it-media och vi är på andra våningen[sad]

_sofi:

oh. hälsa! och kanske till och med prata lite med honom. om inte annat kan du ju prata om provet.. eller, typ låtsas att du har glömt sudd/stift och fråga om han har extra

haha, jaa det får jag göra[bigsmile]


   
SvaraCitera