Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem


Ämnesstartare

Som topic lyder har jag ett litet kärleksproblem.
Ska ta allt från början.

Allting började efter sommaren 2009, jag skulle börja en ny skola en högstadium skola. Första dagen skulle vi samlas på skolgården och ställa upp oss på ett led så dom kunde placera in oss i klasserna vi hade kommit in i. När jag och mina kompisar hade kommit in i vårat led till våran klass stod det en tjej framför mig. Tyckte direkt då att hon var otroligt vacker. Efter några veckor eller något sådant så började vi prata lite då och då, men inte mycket. Nu har vi gått i samma klass i 7-8 månader och vi är i alla fall kompisar och vi pratar mycket mera. Men det är så att jag har börjat gilla henne otroligt mycket nu, det är liksom så att det är hon jag drömmer om, det är hon jag sitter och fantiserar om. Har också upptäckt en sak för ett par veckor sen, hon är inte samma person när hon är själv som när hon är med sina kompisar. Som t.ex när vi har vissa lektioner som inte hennes kompis är på så kan hon prata riktigt mycket med en, men när hennes kompis och hon har lektioner ihop så snackar hon inte så mycket med mej. Och som t.ex. jag gick in på toan för några dagar sen och fixade till mitt hår. Då plötsligt kollar jag i spegeln och där står hon bakom mej (: Vi stod och pratade lite och sen när jag skulle hämta mina saker för våran lektion började så gick vi tillsammans till skåpen och då stod hon och liksom kramade om mej bakifrån 🙂 (har hänt så några gånger innan med) Sådana stunder är såna som jag bara ryser i hela kroppen och bara är jätte glad, hon skulle inte göra så om hon var med sin kompis tror jag. Men nu är det så hur ska jag få henne att börja gilla mig rejält. Tror att hon kanske gillar mej en snutta men inte så mycket. Vill ju liksom bli tillsammans med henne. BJUDER PÅ STAVFEL.


   
Citera
Ämnesstartare

ovärt


   
SvaraCitera

Hit that shit!


   
SvaraCitera

du kan inte få henne att gilla dig mer. var dig själv bara, och visa intresse så löser det sig nog; om hon gillar dig. du kan ju t.ex börja träffa henne på fritiden också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar dig um -.-

Grammar_Natzee__Wall_O___Text_by_dinyctis.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen till kärleksproblem nr 1 miljon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men!! Hon gillar dig uppenbarligen. Det där är bara blyghet.
Jag tycker det är sjukt mycket lättare att prata med killen när man är ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bjud ut henne på en dejt för faen! [bigsmile]


   
SvaraCitera