Aviseringar
Rensa alla

kärleksproblem ..


Sånt hände mig med. Mitt ex, när jag var tillsammans med honom, sa han till en annan tjej att han inte hade tjej, fast han hade mig. Så jävla taskigt... han är inte värd dig, gör slut bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är ledsen, men han är ingenting att ha. det är skitjobbigt att göra slut med sin första kärlek, då dom där första kärlekarna brukar vara väldigt svåra att släppa. men den här killen är INTE värd dig. jag hoppas verkligen att ni haft fina stunder också, som du kan minnas sedan, för ens första kärlek skall inte bara vara piss och skit. men tro mig när jag säger att du kommer träffa någon som kommer vara betydligt bättre än den här killen, som du kommer känna dig trygg med. som istället kommer ses som den första riktiga kärleken. lycka till tjejen, håller tummarna för dig.


   
SvaraCitera

Jag är absolut inte den som ska ge relationstips, men jag tror att det är bäst att avsuta det nu innan det blir värre, och innan du vänjer dig. Själv önskar jag att jag hade gjort slut för länge sedan, medans jag forfarande hade ett eget liv, eller hur jag nu ska uttrycka mig. Och han verkar ju inte vara så intresserad av dig. Tror det är dags för alla pojkar att lära sig att de inte kan behandla tjejer hur som helst!


   
SvaraCitera

annajohannan:

du kommer träffa någon som kommer vara betydligt bättre än den här killen, som du kommer känna dig trygg med. som istället kommer ses som den första riktiga kärleken.


   
SvaraCitera

Sendjil:

eller dissa.se

el dissa.com

om vi nu ska hålla oss på den nivån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner ju inte dig[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

om vi nu ska hålla oss på den nivån

lägg av va... [blush]


   
SvaraCitera

Sendjil:

lägg av va... [blush]

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

[wink]

jag gillar din stil, fortsätt så [crazy]


   
SvaraCitera

Sendjil:

jag gillar din stil, fortsätt så [crazy]

[shake][party]


   
SvaraCitera

dumpa och jobba med dig själv för du är väldigt osäker om du måste adda honom och låtsas vara nån annan


   
SvaraCitera

För att du ska kunna bli lycklig måste din kille vara lycklig med dig.

Är han det?

Är du verkligen lycklig?

Att känna det du gör, är helt normalt och bra.

Om han är den rätta då ska han kunna offra sin tunga för dig, så pumpa han med frågor, och om han stör sig på det då får du säga till han att om han är seriös med dig då får han växa lite stake och säga som det är.

Om han är med dig bara för att "må bra" då är det fel och då är det dags för dig att ta dig ur en knipa som är svår att ta ur sig ut om det går för långt.


   
SvaraCitera

juuujjuuuh:

och ställde frågor ti honom. han gav ut sitt nummer och allt.
och sa att han inte hade nån tjej. jag är ju hans tjej?

MakingBelieve:

Sånt hände mig med. Mitt ex, när jag var tillsammans med honom, sa han till en annan tjej att han inte hade tjej, fast han hade mig. Så jävla taskigt... han är inte värd dig, gör slut bara.

blääääääää, ssssschhhhhhhhhh, vet inte hur gamla ni är, fan många som inte sätter ut ålder så svårt att veta, står heller inte hur länge ni varit tsm!!!

svårt att dra en rak slutsats men om ni varit tsm länge, o ni är typ 19 år? så kanske han bara vill testa hur det känns att vara ung o eftertraktad igen... efter ett långt förhållande då man ser kompisar går från tjej till tjej o annat o man själv sitter kvar i ett förhållande länge så kan det bli påfrestande, man gör ju allt för sin tjej (tydligen inte din kille dock) men ... att känna sig bekräftad, om så via telefon, eller dator... så är det viktigt för en person... i ung ålder...

dock så är detta sant

Nomnomnam:

Killen ska orka lyssna på dig vad det än är, och att säga att han inte har en tjej även fast han har det är ju helt kasst.
Dumpa honom.

om han älskar dig ska han orka med detta, om detta är en-gångshändelse kan man väl låta gå men flertal? då får man nog ta dennes kvinnas råd å dumpa honom....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmeister:

om han älskar dig ska han orka med detta, om detta är en-gångshändelse kan man väl låta gå men flertal? då får man nog ta dennes kvinnas råd å dumpa honom....

jag ska klara detta ,
jag ska ;o
det enda han säger;
du tar upp hela tiden samma sak orkar inte lyssna
och sen klickar han ..


   
SvaraCitera

juuujjuuuh:

jag ska klara detta ,
jag ska ;o
det enda han säger;
du tar upp hela tiden samma sak orkar inte lyssna
och sen klickar han ..

jobbig kille...?

antar att du sagt till honom att du gjort det?

det är inte snällt det du gjort, men det är inte snällt av honom heller att göra det han har gjort, ni har skapat en knepig situation, men jag tycker att ni ska ta tid för er då ni ska snacka... repeterar, snacka, inte tjafsa eller bråka... när jag menar snacka så menar jag kommunicera som civiliserat folk då man låter den ena tala till punkt då man själv lyssnar, även ifall man vill säga emot då han säger ngt man inte tkr om... vänta tills "din tur"...

du kan ju dock börja då å förklara vad du gjort o sedan fråga varför han sa nej, om han är lite jobbig så säg åt honom att ta fram lite stake o va en man å stå för det han gjort så ni kan reda ut det med detsamma istället för att gå å småbråka!

småbråk leder till stora bråk som leder till svik, svett & tårar... + en massa tid som går till spillo! red ut det med detsamma! ta er tid!

när du väl håller på också så kan du fråga varför han är tillsammans med dig, vad han tycker om dig samt vad han tycker om erat förhållande & vad han vill med det?


   
SvaraCitera