Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem


Ämnesstartare

Hej!

Jag har nog vad man kan kalla ett lyxproblem även fast jag inte alls ser problemet som särskillt lyxigt. Jag håller på med 3 stycken killar just nu och jag inser att jag måste avsluta relationen med någon av dem.
-Kille nr. 1 har jag inga uppenbara känslor för, vi är väl vad man kan kalla "kk's". Han är två år äldre än mig, ganska snygg men ganska töntig. Han är dock fett bra i sängen [wink]

-Kille nr.2 går i min nya klass och i och med att jag hänger mycket med honom får jag populäritet eftersom att han är med "festarna". Jag går i 1an på gymnasiet men ändå finns dessa uppdelningar haha. Iaf, han är jättegullig, omtänksam, skulle aldrig såra någon. Om han hade varit snygg hade han verkligen varit pojkvänsmaterial, dock är han lite för lame för min smak men jag gillar honom sjukt mycket! Jag vet att han gillar mig väldigt mycket också och han stöter på mig, vi har dock inte gjort något än men vi kommer göra det om inte jag sätter stopp. (vi kommer fan gå i samma klass i typ 3 år till... fatta jobbigt om det skiter sig)

-Kille nr. 3 har jag starka känslor för. Jag är inte sådär superkär direkt men skulle nog kunna bli. Han är 2 år äldre än mig och snygg, flirtig, spännande, omtänksam och rolig. Vi har strulat ett par gånger och jag vet att han gillar mig, dock inte hur mycket. Han har sagt att han skulle vilja ha ett "hemligt" förhållande med mig på prov för att se hur det skulle vara, utan att berätta för någon, och det är detta som är problemet med honom. Han är så osäker på vad han vill. Plus att han är ganska playig. Jag litar på honom men ibland går det veckor utan att han hör av sig och jag orkar seriöst inte med att gå veckor och bara vänta (han svarar inte heller när jag hör av mig). Jag vet att hans förklaringar till det är bra men jag vet inte om jag skulle palla det... ÅHHHH.

Min fråga är: Vilken kille tycker ni att jag ska satsa på? Jag är såå förvirrad 🙁
pusssss


   
Citera

[tard]


   
SvaraCitera

Tycker du ska välja playern.


   
SvaraCitera

roligatestsnabela:

-Kille nr. 1

roligatestsnabela:

"kk's"

Nej.

roligatestsnabela:

-Kille nr.2

roligatestsnabela:

hänger mycket med honom får jag populäritet eftersom att han är med "festarna"

Tönt. [zzz]

roligatestsnabela:

dock är han lite för lame för min smak

Ja men dåså.

roligatestsnabela:

-Kille nr. 3

roligatestsnabela:

inte sådär superkär direkt

Låter inte som om du är kär över huvud taget.

roligatestsnabela:

Han har sagt att han skulle vilja ha ett "hemligt" förhållande med mig på prov för att se hur det skulle vara, utan att berätta för någon

Han vill bara knulla.

roligatestsnabela:

Plus att han är ganska playig

Och han vill att erat kk-förhållande ska vara hemligt så att han kan knulla andra.

roligatestsnabela:

ibland går det veckor utan att han hör av sig och jag orkar seriöst inte med att gå veckor och bara vänta (han svarar inte heller när jag hör av mig)

Han bryr sig alltså inte...

Svaret blir alltså: ingen.
Men jag antar att du kommer köra på alla tre förr eller senare. [rolleyes]


   
SvaraCitera

gillar att du håller på med massa killar när du inte ens vet om du har en könssjukdom, enligt den andra tråden alltså, men lycka till om du nu är seriös[smile][smile]


   
SvaraCitera

Meh. Troll ju. Reggat och skapat tre sådana här trådar.


   
SvaraCitera

Vem av dem är bröstälskaren?


   
SvaraCitera

hon älskar snabbt [party][party][party][party]


   
SvaraCitera

äckel människa sluta med samtliga av dem.


   
SvaraCitera

roligatestsnabela:

-Kille nr. 1

Snygg, töntig och bra i sängen, vad mer kan man begära [y] (=töntar springer inte runt och är otrogna svin etc)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonchalant:

Vem av dem är bröstälskaren?

Jag tror att kille nr 3 är bröstälskaren för kille nr 2 har hon inte strulat med (men det har hon med bröstälskaren) och kille nr 1 har hon legat med vilket hon inte har med bröstälskaren men jag kan nog ha fel, bröstälskaren kanske är kille nr 4 eller kanske kille nr 19?

roligatestsnabela:

Vilken kille tycker ni att jag ska satsa på? Jag är såå förvirrad 🙁

Tycker att du inte ska satsa på någon men ifall du verkligen vill göra det så satsa på kille nr 1.
Som du själv skrev om kille nr 2, ifall det skiter sig mellan er lär det inte vara så kul att se honom varenda dag i flera månader framöver dessutom så bör du inte vara tillsammans med honom bara för att bli "populär", tänk ifall det var tvärtom. Ifall han skulle utnyttja dig bara för att bli populär, hade det varit kul?
Dessutom lär inga av dom andra i det "populära gänget" satsa på dig för inte fan blir man tillsammans med en kompis ex, broe code!
Och kille nr 3 är uppenbart bara ute efter sex.


   
SvaraCitera

hatar sånna här trådar. dom är ju uppenbarligen bara till för att skryta. typ "haha ni får inga som gillar er jag har flera att välja bland vill ni hjälpa mig välja [wink]"

mitt tips: överväg celibat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välj..

Kille 1 om..
Du tror du kommer vilja leva i trohet ihop med någon på grund av bra sex, alternativt inte ser ett förhållande som något långsiktigt

Kille 2 om..
Du tror att du kommer bli en lycklig och fulländad människa för att du går på många fester och känner dig "populär"

Kille 3 om..
Du tror att du kommer vilja dela honom med flera andra tjejer, och du tror att du kommer trivas med att killen du är tillsammans med och kär i försvinner ur ditt liv hipp som happ och skäms över ert förhållande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2an 🙂


   
SvaraCitera

roligatestsnabela:

pusssss

Puss på dig med... [tard]

Tycker mest att du låter ytlig.
Är du ute efter en pojkvän eller vad är det du vill?

Dold text: trolly?


   
SvaraCitera