Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem


Ämnesstartare

Tjena,

Jag går i 7:an och är dödskär i en tjej i min klass (inte bara för att hon är snygg). Och jag har alltid tyckt att hon gillat mig också, iaf som kompis. Idag var jag med i ett direktsändningsprogram och hon stog bland alla andra och jublade som en galning utanför.
När jag kom hem, fick jag ett sms "hej due riktigt het![love]" Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara, det blev "Du med.[smile]".
Sedan ringde några kompisar och skämtade typ "Glöm [tjejens namn] hon e min![mad]" Dom hade tydligen tagit hennes mobil och sett smset. Och dom trodde att hon var kär i mig.

Nu sitter jag här, vad ska jag göra?
Tjejer, vad skulle ni vilja att en kille gjorde om ni var kär i honom och befann er i den här sitsen?


   
Citera

Trodde att kärlek inte existerade innan gymnasiet. [tard]


   
SvaraCitera

hahahah åh bilden[love]


   
SvaraCitera

Tramp Pope:

och befann er i den här sitsen?

vad menar du?


   
SvaraCitera

men prata med henne då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

men prata med henne då

Jag vet ju inte vad jag ska säga. Jag har aldrig haft en tjej, mer en nån kul grej i 6:an.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser var det leder. vill du ha henne på seriöst så visa det, men var inte påhängsen.


   
SvaraCitera

pussa på henne


   
SvaraCitera

Tramp Pope:

hej due riktigt het!

[love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Krama henne inte, hon kan bli gravid.


   
SvaraCitera

Gulligt.

Chilla bara. Det kommer nog naturligt.


   
SvaraCitera

vf bytte du bild [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad kan man göra med en tjej i den här konstiga åldern? Bjuda på bio är för mycket, allt känns så konstigt.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Funderade inte på sånt där när jag gick i 7:an.. Men bio är väl inte för mycket? (:


   
SvaraCitera

Bell:

Funderade inte på sånt där när jag gick i 7:an.. Men bio är väl inte för mycket? (:


   
SvaraCitera