Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem! Behöver hjälp


Ämnesstartare

Tjaa alla!
Det är så att jag
har nyligen gjort slut med min tjej och under den tiden som jag inte har vart med henne så har jag tänkt extremt mycket även läst mycket om förhållande och varför saker sker osv. Det fick mig att inse till varför vårt förhållande var dåligt och hur jag kunde ha gjort det för att förbättra allt så vi skulle vara jätte lyckliga med varandra.

Så nu ville jag få tebax henne och hon ville ha mig men då fick jag reda på att under den tiden vi inte var tillsammans så har hon legat med en annan kille. Det är nu jag känner att jag inte borde bli tillsammans med henne igen. För om jag skulle så skulle den här tanken om att hon har legat med en annan äta upp mig innefrån. För innan kändes det som Marshall och Lily's förhållande i HIMYM men nu försvann den känslan.
Jag bara tillägga att vi båda var oskuld när vi träffades och vart tillsammans över 2 år.

Vad ska jag göra?


   
Citera

låter så lame men följ ditt hjärta. jag förstår känslan, har samma med mitt liv. jag och en kille var tillsammans i två år, distanförhållande, och vi tog varandras oskuld. sen tröttnade jag på distansen och blev tillsammans med en annan kille, och tog hans oskuld. vi gjorde sen slut och jag är nu tillbaka till den första killen, som är han jag verkligen älskar. han har inte vart med någon annan och de känns så jäkla perfekt men den andra killen.. han har vart med någon annan på de sättet och de får mig känna mig... jag vet inte, bortkastad eller smutsig eller så. tydligen är de inte bara en stor grej att bli av med oskulden men oxå att ta någons.
gillar du verkligen tjejen, älskar du verkligen henne så ta henne tillbaka. ja, hon var vart med någon annan på ett sätt som kanske inte du har men de är inte hela världen. du, ni, kan hantera de.


   
SvaraCitera

Jag hade inte blivit ihop med henne igen. Någon som har varit otrogen är i mina ögon inte värd att leva tillsammans med. Försök gå vidare. Om du skulle bli ihop med henne igen, hur ska du kunna lita på henne? Det finns andra tjejer som förtjänar dig mer än så. Tror inte du skulle bli jätte lycklig med henne... Men vad vet jag, jag känner ju inte henne och du ska göra som du vill. Om du verkligen älskar henne och du klarar av att förlåta henne så ja, kör på...


   
SvaraCitera

Bli tillsammans med henne eller inte.

Bara för att ni var tillsammans är hon inte din leksak som du inte vill använda för någon annan har "lekt" med den.


   
SvaraCitera