Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem


Ämnesstartare

Hej det är så att i årskursens över mig så finns det en kille som jag gillar.(Jag är 14 och han 15) Ofta när vi går förbi varandra i korridoren så stirrar han på mig och ibland när vi står i samma rum så gör han också det. Idag när han gick förbi mig sä stirrade han på mig, så tittade jag tillbaka på hnm och han nickade åt mig. Jag har hnm på snap, men när vi skriver där är han lite off och det låter som att han tkr jag är konstig och jobbig. Men mina kompisar säger att dem ser att han gillar mig då han stirrar på mig 27/4, har visslat åt mig & har frågat om jag kunde skicka en helbild på mitt ansikte när vi snapade säger dem. Vad tror ni? Och hur ska jag göra för att vi ska komma närmre?? Är dessutom ganska blyg så jag kan nt direkt bara gå fram till hnm eller så och börja prata, men vad tror ni, gillar han mig eller nt, om nt hur ska jag göra för att komma närmre hnm utan att han ska tycka att jag är jobbig?


   
Citera

Sluta med att enbart stirra på varandra. Öppna käften är ett bra första steg.


   
SvaraCitera

Du har ju skapat 10 trådar relaterat till detta? Varför? Förstår inte ni Neurotypicals att kärlek inte är något mer än en kemisk reaktion som oftast går över inom ett halvår? 
Latjolabansnö(speed) är ganska trevligt, då kommer reaktionen gå över snabbare. Behandlar själv dessa irriterande symptom med det ibland.

Ta en nakenbild och skicka snap med "Jag tar den gärna i tvåan". Då är han din sen. Alla vi killar uppskattar nakenbilder(om du är snygg vilket du uppenbarligen är), och tjejer som tar den i prutten är +++(jag kanske är porrskadad)

Med tanke på alla trådar du skapat om liknande problem så skulle jag tro att du inom en snar framtid är känd som skolans slampa.

Nu är inte mina råd helt säkra, jag har svårt att förstå icke-aspergers och ni jämnåriga med mig är extremt konstiga, men av erfarenhet kan jag säga att det är mycket trevligare att hänga med äldre personer. Alla mina tjejkompisar är mellan 16-22, så jag antar att killarna i den åldern oxå är bättre.


   
SvaraCitera