Aviseringar
Rensa alla

kärleksproblem! hjälp


Ämnesstartare

jag ska berätta för er min långa historia ju det började så här att jag är kär i min långa kusin sen vi var små,han vet redan om det men han vill ba leka och sånt han iggar mig alltid 

vi har aldrig kontakt med varandra, vi träffas bara när våra familjer kommer till varandra dessutom kom han till oss på sommarlovet, han var hos oss ungefär 1 vecka sedan tog jag hans snap , efter typ några dagar började jag skicka till honom en snap där stod vill du skaffa dagar sen han skrev ja.
sedan efter 1 månad så skickade han en snap där stod på den om vad jag gör för första gången undrade han vad jag gör, aså jag blev så jävla glad för denna  lilla saken, efter det så började vi gå djupare  i chatten  t.ex han skrev om jag är kär i nån och sånt dessutom så skickade han  en snap att han kär i mig och hjärta ....
jag hade ingen svar aså jag ba vaaaaa omg, jag svarade på rkt???
dessutom vi var ihop i en hel vecka, därefter hade jag en problem och det var att han hade inte tid att prata med mig plus han är med sina vänner hela tiden. sen jag skrev vill du att vi ska göra slut..
han skrev ja det är bättre för oss.....jag blev så himla ledsen för det jag trodde att han älskade mig på riktigt, jag tog bort honom från snapen och allt.. jag vill ha honom igen snälla hjälp mig?? några tips.


   
Citera

Som sagt. Att va tillsammans eller hålla på med sin kusin överhuvudtaget är fel. Dessutom så försökte ni en gång förut och det funkade inte. Släpp taget och gå vidare. Bli inte kär med någon annan kusin nu heller, eller något syskon för den delen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hobrick:
Som sagt. Att va tillsammans eller hålla på med sin kusin överhuvudtaget är fel. Dessutom så försökte ni en gång förut och det funkade inte. Släpp taget och gå vidare. Bli inte kär med någon annan kusin nu heller, eller något syskon för den delen. 

aså han är inte exakt min kusin typ hans mamma och min är släkter det är ju så jag menar


   
SvaraCitera
sies
 sies

Maya444:

aså han är inte exakt min kusin typ hans mamma och min är släkter det är ju så jag menar

Vänta va... Det är ju exakt det som menas med kusin... 

Iallafall, oavsett om han är din kusin eller inte så lät det som att det var lite av en impuls grej mellan er på Snapchat. Det är därför man inte ska bli tillsammans i verkliga livet genom sociala medier.

Han kanske inte heller var redo att skaffa en flickvän. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:

Vänta va... Det är ju exakt det som menas med kusin... 

Iallafall, oavsett om han är din kusin eller inte så lät det som att det var lite av en impuls grej mellan er på Snapchat. Det är därför man inte ska bli tillsammans i verkliga livet genom sociala medier.

Han kanske inte heller var redo att skaffa en flickvän. 

Men vad sk jag göra jag älskar han som fan mycketttttt


   
SvaraCitera
sies
 sies

Maya444:

Men vad sk jag göra jag älskar han som fan mycketttttt

Du måste respektera att han kanske inte delar dina känslor. Ibland blir det så när man har känslor för någon. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:

Du måste respektera att han kanske inte delar dina känslor. Ibland blir det så när man har känslor för någon. 

Men problemet är att det är han som skrev inte jag!! 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Maya444:

Men problemet är att det är han som skrev inte jag!! 

Då får du fråga vad det är han egentligen vill ha med dig. 


   
SvaraCitera
spket

Enligt lag så är det inte fel att vara tillsammans med sin kusin. Sen när etiken tar över, ja det får varje enskild människa stå för 😀 


   
SvaraCitera
sies
 sies

spket:
Enligt lag så är det inte fel att vara tillsammans med sin kusin. Sen när etiken tar över, ja det får varje enskild människa stå för 😀 

Precis. Vad jag tror folk tänker på är hur deras kusiner är för dem. 

Grejen är att alla har inte samma relation med deras kusiner. Vissa kusiner känner inte ens varandra, de kan ha så dålig kontakt. Och när de alltså träffas så klickar de till som normala personer. 


   
SvaraCitera

sies:

Vänta va... Det är ju exakt det som menas med kusin... 

Fast, så är det väl inte? Kusiner är man väl om föräldrarna är syskon, inte släkt.


   
SvaraCitera
sies
 sies

CitronSaft:

Fast, så är det väl inte? Kusiner är man väl om föräldrarna är syskon, inte släkt.

Det kan betyda både ingifta/adopterade och liksom familj. 


   
SvaraCitera