Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem! Hjälp mig!


Registrerad: Ok, det hoppas jag men tror du att han och jag fortfarande kan vara kompisar då? Om han svarar nej alltså?

Ja, det är nog lugnt.

Registrerad: Spelar det någon roll hur man frågar chans?

Nä, han blir säkert glad och smickrad hur du än frågar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Nä, han blir säkert glad och smickrad hur du än frågar. 

Ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Nä, han blir säkert glad och smickrad hur du än frågar. 

Så jag skulle kunna fråga om han skulle vilja gå på bio någon gång och sedvanor något sätt fråga chans? 
Vi kommer att ha ett skoldisko men vet ej när. Om det är snart så skulle jag väl kunna fråga om han vill dansa och möjligtvis fråga chans?


   
SvaraCitera

Registrerad: Så jag skulle kunna fråga om han skulle vilja gå på bio någon gång och sedvanor något sätt fråga chans?
Vi kommer att ha ett skoldisko men vet ej när. Om det är snart så skulle jag väl kunna fråga om han vill dansa och möjligtvis fråga chans?

Gör så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, får hoppas på det bästa

Men 2 av mina kompisar är också kära i honom 🙁 det är bara jag som vet att jag är kär i honom så de vet inte att jag är det. Ska jag bara typ strunta i de eller vad? Det skulle kännas konstigt att fråga chans när jag vet att de också är kära i honom, liksom tänk om de får reda på det eller om han svarar ja?


   
SvaraCitera

Registrerad:
ok, får hoppas på det bästa

Men 2 av mina kompisar är också kära i honom 🙁 det är bara jag som vet att jag är kär i honom så de vet inte att jag är det. Ska jag bara typ strunta i de eller vad? Det skulle kännas konstigt att fråga chans när jag vet att de också är kära i honom, liksom tänk om de får reda på det eller om han svarar ja?

Men herregud!? Försten till kvarn är det när det gäller kärlek. Dem får väl skylla sig själva om ni två blir ihop. Vill du ha ett råd? Bara fråga honom. Skit i resten, säger han JA då kan ni gå där på runt er skol gård hand i hand så att dem andra tjejerna kan sitta och dregla över en kille som redan är upptagen. Och om han säger NEJ, aha skit it. Lifes goes on, du är bara 12, du hinner hitta kärleken. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SunRoseS:

Men herregud!? Försten till kvarn är det när det gäller kärlek. Dem får väl skylla sig själva om ni två blir ihop. Vill du ha ett råd? Bara fråga honom. Skit i resten, säger han JA då kan ni gå där på runt er skol gård hand i hand så att dem andra tjejerna kan sitta och dregla över en kille som redan är upptagen. Och om han säger NEJ, aha skit it. Lifes goes on, du är bara 12, du hinner hitta kärleken. 

Jaja, men vi kan inte gå över skolgården hand i hand eftersom vi inte har någon skolgård men jag förstår vad du menar


   
SvaraCitera