Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem med vänner!!!!!


Ämnesstartare

Jag och min bästa vän är med varandra hela tiden och hon har en bästa vän som är lite intresserad i mig. Han addade mig på snap och vi skrivit nu ett tag. Bästa vännen var okej med det i början och uppmuntrade det men nu känner hon att det är konstigt.... ska jag sluta prata med honom? Jag känner att det verkligen kan bli något mellan oss och vill inte sumpa det för hon känner sig obekväm. Hur ska jag hantera detta?


   
Citera

vet inte tyvärr


   
SvaraCitera

Tyvärr finns det inget lätt svar på detta det mesta måste du tyvärr fixa själv men ett alternativ är ju att du sätter dig ner med honom och pratar om det, dock så finns det en viktigt sak situationen får inte bli stel det kan gå raka vägen åt skogen annars. Hoppas detta hjälper dig 😉


   
SvaraCitera
Algot

Om du gillar honom så tycker jag att du fortsätta att prata, och berätta för din bästa kompis hur du känner.


   
SvaraCitera

ingen aning om det är bra eller dåligt men om jag var du så hade jag nog pratat med honom om det för om han har bra relation med din bästa vän så kan han väl fixa så att hon inte känner sig obekväm å andra sidan är det inte hennes beslut. 


   
SvaraCitera

NEJ. AVFÄRDA DIN BÄSTA VÄN.


   
SvaraCitera

Jag blev ledsen när båda mina killkompisar som jag ville bli tsms med frågade chans på vår gemensamma vän. Men jag kan inte vara med någon hela tiden, var med en person lite mer än den andra, korta ner men bryt inte kontakten om det inte känns så från första början. Hitta något som är regelbundet. 

det skadar väl inte om man säger bara att man vill ta en paus för man måste hinna sova mellan alla man träffar. Gå inte in i väggen. 

Jag hade mer än gärna velat ha två killar, hm hm hm. Försöker faktiskt få två att träffas nu som inte känner varandra men mest för att vi kan bli ett gäng som gillar varann lika mycket :3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar!


   
SvaraCitera