Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem, vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Fixxxer:

tycker det är knepigt att hon reagerar som hon gör.

Försök att uppmuntra henne, övertyga att du verkligen vill vara med henne! Ibland kan tjejer bli sådär paranioda utan anledning eller när man får för mkt tid över att tänka och fundera över saker så det går överstyr eller över huvudet.

Du kan ju ringa henne om du känner att du borde. Eller träffa henne så ni kan prata, så du kan lyssna och kanske förstå lite mer hur hon tänker och känner. Då kan du ju framföra ditt budskap om att vad du vill vara med henne. Så ni reder ut det här tillsammans. Alla kan göra misstag, därför är det ju viktigt att ni reder ut allting så det inte händer igen och blir ledsna i onödan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla tips! Jag ringer henne lite senare och pratar om det, om hon vill dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade nog ringt o försökt ta de på ett lugnt sätt,inte gå för hårt ut,då kanske hon blir mer ledsen/sur på dej..

försök be henne om ursäkt. Lycka till..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

blablabla

menar du att det är vanligt att folk resonerar så? isåfall blir jag mörkrädd


   
SvaraCitera

HEAVENLYJUNKIES:

men om hon verkligen älskar dig

Överskattat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Btw, hur gammal är hon? fattar ifall hon skulle vara <15


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

Btw, hur gammal är hon? fattar ifall hon skulle vara <15

Haha, hon är 17[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

Haha, hon är 17

palla att hon inte uppskattar sex [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

palla att hon inte uppskattar sex

Är nog inte helt lätt o vara tjej alltid,,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

palla att hon inte uppskattar sex [n]

Jag tvingar inte henne.. Jag kan alltid runka[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

Är nog inte helt lätt o vara tjej alltid

enligt erfarenhet är det de själva som gör det svårt, om man nu ska generallisera som dig, dvs.


   
SvaraCitera

Fixxxer:

Jag behöver alla tips och råd jag kan få.

Om ni vart ihop i 2 veckor gjorde du rätt. Om du väntar för länge så LÄR det ju bli konstigt när ni väl har sex, fast 2 veckor verkar ok.

Jag föredrar att ha sex typ 3-4dje dagen, då VET man att tjejen e attraherad och faktiskt intresserad, annars skulle hon aldrig ha sex så tidigt.

Fixxxer:

Men ska jag ge henne en, två dagar att tänka eller ringa idag? Det är nästan det jobbigaste..

Damn va inte för på bara 😀 Låt henne tänka 2 dar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

menar du att det är vanligt att folk resonerar så? isåfall blir jag mörkrädd

Jag menar på att det är väldigt vanligt att tjejer pratar sönder om saker och ting och börjar flumma och tro på saker som sägs, fast det kanske inte är sant. Ibland så behöver tjejer lite hjälp att landa på jorden igen och sluta oroa sig och överdriva...[wink]


   
SvaraCitera

Roll on:

hon får väl skylla sig själv om hon inte sa ifrån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppdatering:
Vi har inte snackat sedan i Måndags. Jag har skickat sms där jag förklarat hur jag känner och vad jag tycker om hela situationen.

Just nu känns allt förlorat. Det känns så meningslöst att kämpa när man känner sig slagen. Men jag tänker inte ge upp, jag älskar denna tjejen så otroligt mycket.

Wish me luck!


   
SvaraCitera