Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem. Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag träffade en kille i våras. Vi samläste en kurs i skolan och började prata/flörta och så där. Nu har det pågått i några månader och vi har träffats några gånger. Problemet är att jag inte är säker på om jag vill ta det till nästa nivå. Han är jättegullig och så, men mina kompisar tycker att han är för "tofflig" och lite udda. Jag vet inte om jag ska lyssna på dem, eller vad jag ska göra.
Någon som har något tips på hur jag kan bestämma mig för vad jag ska göra? 🙂


   
Citera

so_far_away_:

Han är jättegullig och så, men mina kompisar tycker

Ditt "men" grundas endast på vad dina vänner tycker. Strunta totalt i dom och kör på vad du själv tycker tänker känner. Det är du som ska leva ditt liv.


   
SvaraCitera

so_far_away_:

"tofflig"

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

Ditt "men" grundas endast på vad dina vänner tycker. Strunta totalt i dom och kör på vad du själv tycker tänker känner. Det är du som ska leva ditt liv.

Sant, fast jag var fortfarande inte vad jag känner och då blir det enkelt att lyssna på vännerna, som visserligen inte behöver vara de som har rätt...


   
SvaraCitera

tofflig och lite udda, shit, du måste ju ha en stereotyp alfahane fattar du väl[shake]


   
SvaraCitera

so_far_away_:

Problemet är att jag inte är säker på om jag vill ta det till nästa nivå. Han är jättegullig och så, men mina kompisar tycker att han är för "tofflig" och lite udda

Att han är lite udda men jättegullig betyder bara att han vill men vågar inte ta steget till nästa nivå, så om du vill så är det kanske DU som måste ta steget till nästa nivå...

Det skulle jag ha gjort om jag var du...[bigcheers]


   
SvaraCitera