Aviseringar
Rensa alla

Kärlekstråd tillägnad Time


time
 time

Zymba:

Cool mhm en framtida lärare låter inte så dumt

Jag har en skäggig, godhjärtad kursare som tidigare läst filosofi, är jättetrevlig, rolig och gillar temafester? Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time

Gissar att allt som kommer uppfattas av den meningen är "skäggig" men det är ju värt ett försök med lite mer bakgrundsinformation Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Jag har en skäggig, godhjärtad kursare som tidigare läst filosofi, är jättetrevlig, rolig och gillar temafester? Rodnar

Oh yea.... RodnarRodnarRodnar you had me at skäggig

time:
Gissar att allt som kommer uppfattas av den meningen är "skäggig" men det är ju värt ett försök med lite mer bakgrundsinformation Cool

svar: ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Time e ruli, super ner henne under bordet 2 ggr/vecka


   
SvaraCitera

Kan inte annat än hålla med! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dålig umare typ knappt hör nå podd elr sett nå nyhetrsrapportering på typ aslänge

verkar mkt mysig o fin som person o hon ser gullig ut när hon pratar i telefon!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Men åh. Blev helt rörd nu. Tack, vad fin du är. Gråter nästan. HjärtaHjärtaHjärta

Jag var tillsammans med plys partners kompis mellan 2008-2009, lärde då känna plys partner rätt bra, festivalade tillsammans med honom två gånger, peppade sedan dem när det började vankas flirteliflirt i chatten. Rodnar Fick jag det rätt nu? 

tänkte nog mer i vägar av att de hittade till chatten på grund av dig men detta stämmer nog också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar dig (trots mina temporära vredesutbrott mot moderatorer Blink).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick känsöan av att vi skulle hylla ngn som är avliden, vet inte vrf Rodnar

mmmm hon e bra


   
SvaraCitera
time
 time

Fasiken: sett nå nyhetrsrapportering på typ aslänge

Det har varit på grund av sommarlov och flytt och pluggstart, kan överraska med att Times toppnyheter drar igång igen nästa vecka! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Det har varit på grund av sommarlov och flytt och pluggstart, kan överraska med att Times toppnyheter drar igång igen nästa vecka! 

mm då kmr ja kanske uppskatta dej mer ... RodnarHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Det har varit på grund av sommarlov och flytt och pluggstart, kan överraska med att Times toppnyheter drar igång igen nästa vecka! 

Vilken dag var Soran?


   
SvaraCitera

Har källor på att detta stämmer.


   
SvaraCitera

Hjärta


   
SvaraCitera