Aviseringar
Rensa alla

kärlekstrubbel...


Ämnesstartare

Okej, jag har då ett jag ser på det, stort problem. Jag har nu varit tillsammans med min pojkvän och sambo i tio månader. han är ett kontrollfreak rakt igenom. Han kollar igenom min mobil, bestämmer min klädsel, svär åt mig och mycket mera. Jag får itne ha killkompisar, han har förbjudit mig att tom träffa mina tjejkompisar. Jag är bisexuell. Jag bor hemma hos honom och hans mor. Dem två klankar ner på mig varje dag, jag ska fixa disken, jag ska ge hundarna mat och ut gå med dom, jag ska storstäda och fixa tvätten (!), jag ska göra si och så, medans dom jobbar eller är hos vänner. Han är jättesnäll när vi har sällskap men annars känns det somom han fängslar mig. Jag kan/får bara komma ut när jag hälsar på min familj! Och varje gång jag har pratat i min mobil eller fått sms, pratat med folk på msn elelr varit nånstans komemr jag hem till jäkla korsförhör. jag bokstavligen talst FLYR hem till min mamma och vill varje gång aldrig komma tillbaka dit. Min mor säger att jag ska göra slut med karlen, då hon inte tål att se hur dom behandlar mig. Men nu är det så att jag är en sådan eperson som har SUPER svårt att göra slut med folk. Jag har den största medkänsla och jag vet hur svårt och mycket jag kommer såra honom. Jag är jätte ledsen och vet inte hur jag ska hantera situationen. vad ska jag göra? Hur gör man slut på ett relativt bra sätt? Jag mår verkligen skit dåligt. Tillochmed hans bror vill att jag ska göra slut med honom. Jag har känslor för honom, men jag älskar honom inte. Jag är också lite smått betuttad i någon annan. Så jag är väldigt förvirrad. Snälla ge mig svar snarast. Någon gång måste jag tillbaka dit och vill ha svaret först!


   
Citera
Ämnesstartare

Gör slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör slut, för i helvete.


   
SvaraCitera

Gör slut.
Säg att du inte står ut hur han och hans morsa behandlar dig och du känner dig kvävd och måste ha space, "det funkar inte längre" eller något sånt. Men GÖR SLUT. Du är bara dum om du inte gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MeMe:

Okej, jag har då ett jag ser på det, stort problem. Jag har nu varit tillsammans med min pojkvän och sambo i tio månader.

Jösses, två pojkvänner o du sitter o lipar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stick fort som fan.


   
SvaraCitera

jag börjar direkt tänka på boken Gömda som jag just läst. Jag tycker du ska dumpa han. Jag menar att du får medkänsla av att han blir ledsen. Glöm de. han komemr ändå bli sårad flera gånger under sin livstid. Jag tycker du inte ska vara med han alls för så ska du fan inte bli behandlad av en kille. lr så kan du juh söka hjälp nånstans. 🙂 men snälla lämna han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det du beskrev för oss, kan du ju beskriva för honom, så förstår han kanske varför du gör slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Askungen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör slut, finns inget annat val O_o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämna honom. Han är inte värd dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det måste vara jobbigt för dig att göra slut eftersom du ändå har känslor för honom. Men som du själv beskriver älskar du honom inte och då inser du själv att det inte kommer att hålla ändå. Du kommer bara gå och må dåligt hela tiden.
Man kan inte vara tillsammans med någon bara för att man tycker synd om honom, speciellt inte med tanke på att det är hans eget fel eftersom han behandlar dig som han gör. Visst, det kommer vara obehagligt att göra slut, men det går över. Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nawwww, stackare! Sticjk fort som fan! bryt kontakt förevigt!


   
SvaraCitera

Allvarligt talat - Vi kan inte göra så mycket.. Du ber om råd om hur du skall hantera situationen, svaret blir - Gör Slut!

Om jag skulle varit du (nu är jag visserligen mann) så skulle jag aldrig i hela mitt liv låtit någon trycka ner mig så. Antingen är du inte redå än men förr eller senare (om det fortsätter såhär) så kommer du få ett raseriutbrått eller rent ut sagt gå i depression. Du får ta i saken själv. Gör du det nu blir det lättare sedan.

Lycka till...


   
SvaraCitera

croatiansensation:

Gör slut.

Roll on:

Gör slut

thoughtless:

Gör slut.

SUKOF:

gör slut.

Kablash__:

Gör slut

RödaNaglar:

Lämna honom

Williewee:

göra slut

Papilotti:

Gör Slut!

[rolleyes]


   
SvaraCitera