Aviseringar
Rensa alla

Kärlekstrubbel


Turid
Ämnesstartare

Hej! Det är så att jag bor tsm med en helt underbar kille som jag älskar. Jag vill skaffa hus, bilda familj med honom i framtiden men inte nu. Vill bara vara ung ett tag skaffa nya vänner, bo eget, festa osv. Under en tid nu så har jag även fått kontakt med en kille från förr där båda är väldigt intresserade. Han blev irriterad för att jag hade pojkvän och blockade mig överallt. Har börjat att tappa känslor för min pojkvän och allt jag tänker på är den andra killen. Vad ska jag göra???? 
Det är kaos i mitt huvud just nu ....


   
Citera

Låter inte som om du älskar din pojkvän om allt som behövs är en kille från det förflutna för att tappa känslor för han :/


   
SvaraCitera

Tror din pojkvän klarar sig bättre utan dig om allt som krävs e att en kille från förr kommer 


   
SvaraCitera

Låter inte som att du faktiskt älskar honom om du tappade känslorna så fort en annan kille kom in i bilden.


   
SvaraCitera

Du kanske visst älskar din pojkvän men när den andra killen från förr kommer tillbaka in i bilden så kanske dina gamla känslor väcks till liv och du vet inte hur du ska känna eller förhålla dig eftersom du gillar båda på något sätt - även om du inte vet vem av dem du älskar-. Du måste tänka efter och känna efter vem du gillar mest. Det kan kännas svårt men tänk noga och jag önskar dig lycka tillHjärta


   
SvaraCitera