Aviseringar
Rensa alla

Kärnproblemet vid dåligt sex är


Ämnesstartare

Många kvinnor lider av vanföreställningen att det räcker med att ligga där och bli penetrerade. Detta är kärnan i 90% av allt dåligt sex. Skulle vilja dra det så långt som att säga att jag inte vill ha något med henne att göra i dessa situationer. Som om jag skulle blivit asexuell. Vad har ni för erfarenheter? [cute] Är jag ensam om detta eller vad? [bigsmile]

ÄNDRAT 2010-03-04 05:18


   
Citera

Ensam vet jag inte men håller med om att det är sämst när man hamnar i en sån situation. Gillar cheyer med lite klös [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att jag inte kan få orgasm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

att jag inte vill ha något med henne att göra i dessa situationer.

Säg åt henne att ingen vill ligga med en död fisk [no-no]

eller nä, så kanske du inte ska säga.. men uppmuntra henne att aktivt delta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle nog vilja påstå att en annan kärna är att man inte har starka känslor för den personen [cute]
med andra ord
kärlekslöst sex = fail
för dem flesta människorna iaf, inte alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snarare:

Killar som tror det räcker med att stoppa in den och jucka i 20 minuter.

Dålig kommunikation, man vågar inte säga vad man tycker om både under tiden och utanför sexet.

Själviskhet, från båda parterna..

Ojämställdhet

och öht dumma föreställningar om hur saker och ting ska vara och gå till

Prydhet och allmän feghet

Att någon av parterna känner sig osäker på sig själv und sin performance i schengnn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liten peniz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är nog hjälpa att prata med henne.. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Många kvinnor lider av vanföreställningen att det räcker med att ligga där och bli penetrerade. Detta är kärnan i 90% av allt dåligt sex.

Var får du dina siffror ifrån? (Ditt eget sexliv är inte en källa, bara så du vet.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Det är nog hjälpa att prata med henne.. [rolleyes]

hahah wtf XD .. aja du fattar vad jag menar, prata med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många män tror att kvinnor lider av vanföreställningen att det räcker med att ligga där och bli penetrerade men egentligen är det så att de flesta män är värdelösa i sängen och därför ger kvinnorna upp, så att säga.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videovåld:

Killar som tror det räcker med att stoppa in den och jucka i 20 minuter.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mablethorpe:

Var får du dina siffror ifrån? (Ditt eget sexliv är inte en källa, bara så du vet.)

Varför tror du att han är 100% allvarlig i det han säger och har källor på vart enda ord? Personligen tycker jag att det är uppenbart att han vill ha något sagt och därför slänger fram några siffror som en.. öh jämförelse. Tycker inte att det verkar någonstans som att han menar att det är korrekt statistik utan bara en poäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mablethorpe:

Var får du dina siffror ifrån? (Ditt eget sexliv är inte en källa, bara så du vet.)

fånig du är. aspie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Detta är kärnan i 90% av allt dåligt sex.

Nej, men det är så klart ett problem. Ett annat vanligt problem är att killar ser orgasmen som ett självändamål, och att tjejer inte säger ifrån då. Och att man inte vågar säga till om det gör ont/inte är skönt.


   
SvaraCitera