Aviseringar
Rensa alla

Kärnproblemet vid dåligt sex är


Ämnesstartare

mablethorpe:

Var får du dina siffror ifrån? (Ditt eget sexliv är inte en källa, bara så du vet.)

När det är problem, vad menar du att tjejer mer kan göra för fel? [crazy]

Imoon:

egentligen är det så att de flesta män är värdelösa i sängen och därför ger kvinnorna upp, så att säga.

Haha tog du åt dig? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som det mesta, föga förvånande, kan sammanfattas med kommunikation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är roligt att leka död fisk. Brukar göra det för att jävlas när killen är som kåtast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När tjejen är ful typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Säg åt henne att ingen vill ligga med en död fisk
eller nä, så kanske du inte ska säga.. men uppmuntra henne att aktivt delta

Videovåld:

Dålig kommunikation, man vågar inte säga vad man tycker om både under tiden och utanför sexet.

Nachac:

kommunikation.

Tjej: Ska vi ha sex?
Kille: Okej, vet du hur man gör?
Tjej: Inte oskuld höredu?
Kille: Så du ligger inte stilla som ett uppvärmt lik då alltså, vill att du vågar visa din personlighet och vem du är i sängen. De är ju dig som person jag gillar. Sedan så fort du undrar något så avbryter vi bara akten och diskuterar kring ämnet.
Tjej: Okej :$

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Det är roligt att leka död fisk. Brukar göra det för att jävlas när killen är som kåtast.

Fast de är dock väldigt avtänande så vet inte hur länge denna pilskhet håller sig. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Fast de är dock väldigt avtänande så vet inte hur länge denna pilskhet håller sig. [crazy]

Brukar göra det just för att jag inte är kåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller så har folk bara för höga krav


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Brukar göra det just för att jag inte är kåt.

Bra då jue! [smile] Men jag funderar ibland om jag är asexuell med tanke på en del saker jag gjort. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Men jag funderar ibland om jag är asexuell med tanke på en del saker jag gjort. [crazy]

som?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Varför tror du att han är 100% allvarlig i det han säger och har källor på vart enda ord? Personligen tycker jag att det är uppenbart att han vill ha något sagt och därför slänger fram några siffror som en.. öh jämförelse

Varför tror du att jag är 100% allvarlig och förväntar mig att han ska ha källor på vartenda ord?

Imoon:

Tycker inte att det verkar någonstans som att han menar att det är korrekt statistik utan bara en poäng.

Ja, och min poäng var att hans sexliv kanske inte är att betrakta som en rimlig utgångspunkt för vad problemet vid dåligt sex som andra personer har är, eller avspeglar vad "många" kvinnor tror.

Asha:

När det är problem, vad menar du att tjejer mer kan göra för fel?

Kan komma på skitmånga saker som jag inte skulle uppskatta om jag var kille. Du kanske har dålig fantasi, helt enkelt. Sedan så kan killar också göra fel, hur otroligt det än kan låta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mablethorpe:

eller avspeglar vad "många" kvinnor tror.

Provocerade jag dig? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Provocerade jag dig?

Nej, jag tyckte bara att du var korkad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mablethorpe:

Nej, jag tyckte bara att du var korkad.

Okej förstår varför du blev provocerad, kan du inte försöka svara på min fråga i stället.

mablethorpe:

Kan komma på skitmånga saker som jag inte skulle uppskatta om jag var kille.

Låt höra dom då. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är lite svårt att verkligen göra något i vissa ställningar, typ missionären där man är rätt låst [no-no] brukar mest trycka manspersonen mot mig med mina armar mer än vad han redan gör i det läget [cute] om man leker död fisk i andra ställningar som man faktiskt kan röra sig mer fritt i är det ju lite tråkigt. förstår inte ens hur man inte kan delta mer aktivt då.


   
SvaraCitera