Aviseringar
Rensa alla

kaffe


Ämnesstartare

tycker vanligt kaffe ska drickas med mjölk men mina bröder retas med mig för de tycker mjölk är för småbarn. annars ska man inte bara dricka kaffe utan det måste vara nån fika till eller nåt, bara kaffe är tråkigt. själv tycker jag att kaffe med vitchoklad på starbucks är det godaste kaffet, det heter nåt speciellt men jag minns inte vad

hur dricker du ditt kaffe? vilket/var finns det godaste kaffet? när började du dricka kaffe? andra tankar osv

och om du inte dricker kaffe vad dricker du då?


   
Citera
Ämnesstartare

tumblr_mh96hcBDa11r3f9sho1_500.jpg
tumblr_mh96hcBDa11r3f9sho2_500.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricker inget kaffe alls, för att jag tycker det är äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag dricker saft istället, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricker sällan kaffe. Förr var det med mycket mjölkoch  socker till. Nu är det bara några sockerbitar i istället. Annars smakar det blä. 

Drack först när jag var 11år. Vet ej vilket som är godast. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag dricker inte kaffe. Det är bara beskt och äckligt. Jag dricker saft , juice osv istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svart med kokosolja. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricker typ bara kaffet Svart utan något annat i. Blir äckligt som fan om man blandar i mjölk/socker/whatever.

Fast inte druckit många koppar nu på semstern. Blir några om dagen när man knegar.


   
SvaraCitera
reben

dricker typ 5-6 koppar kaffe per dag. black as midnight on a moonless night


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dricker inte d har inte lärt mig det än


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland gör jag proteinkaffe; vispa proteinpulver och lite vatten så man får till en fluffig lite trög konsistens och slafsa ovanpå kaffet. 


   
SvaraCitera
Lounge

tycker kaffe är mysigt bara som det är. dricker svart, har kapselmaskin så kör på det (kapslar ifrån löfbergs lila) eller snabbkaffe

kokkaffe är väll godast eg

ibland gör/köper jag latte, det är mums men känns inte helt ok att dricka med alla kalorier

smaksatta latte har jag svårt för, så sött

började dricka när jag var 14


   
SvaraCitera
Lounge

passe:
Svart med kokosolja. 

varför detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricker kaffe på jobbet ibland när jag börjar kl 7 för att vakna till. Gillar inte kaffe. Dricker oftast vatten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

varför detta?

Håller mig mätt längre tid samt rätt gott. Smidigt och gott sätt att få i sig bra fett också.


   
SvaraCitera