Aviseringar
Rensa alla

Kaffe med ett krog nummer


Ämnesstartare

Det är inte helt ovanligt att man kammar hem ett nummer när man är ute på krogen eller någon klubb, förut var jag alltid nervös men fastän jag fortfarande känner det ibland så har jag börjat tänka vafan liksom man måste ju ta alla chanser man får, det värsta som händer är att man klantar sej men försökte åtminstone.

Jag tycker det är bra att ring och fråga om man ska ses på stan eller ta en fik under början av nästkommande vecka om man var ute under helgen och har man tur fick man faktiskt rätt nummer. [bigcheers]

Har tänk lite över hur jag har gjort tidigare, hälsa med en kram (är en ganska kramig typ) och gå och snacka, kanske hitta något lite att fördriva tiden en liten stund tillsammans så man lär känna varandra.
So far so good. Om man känner att det inte funkar så kan man ju dra sej ur på något sätt för det är ju inte direkt så att man då vill se personen så är man helt taktlös gör det ju inget men jag försöker att vara så snäll jag kan men fortfarande göra det klart att det inte var rätt biff för stek för mej.

Men vad gör man om det är någon man skulle vilja träffa igen, hur kan man tydligt visa sina intentioner är klä det snyggt i några få ord? Det är visserligen första gången man träffas utan att vara berusad i varierande grad. Hur länge är för lång tid att bara dra ut på att tjöta?
Hur brukar ni göra och hur brukar ni gilla att bli bemötta?

Känner att lite tips skulle behövas för att det känns som jag alltid träffar så initiativ lösa flickor.


   
Citera

På krogen träffar man folk för engångsligg. Ring inte efter brandkåren när du vill ha bärgning. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så du har aldrig fått ett nummer på krogen som du ringt någon dag efter för att följa upp?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera