Aviseringar
Rensa alla

Kalla fötter


Ämnesstartare

Hej

Jag har ett litet problem, ibland blir jag jättekall om fötterna (är det nu också)

Någon som också får så ibland eller som har nått tips på vad jag kan göra för att värma dom? Glad


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Värme tofflor, tjocksockar


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

har så jämt. kör på ulltofflor och ett par sockor så här på vintern.


   
SvaraCitera

Strumpor, golvvärme, tofflor och sånt funkar väl?

vill du bli varm inifrån så vettefan men varm mat och dryck som höjer din kroppstemp borde göra fötterna varma med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varmt fotbad. Strumpor + tofflor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du kalla fötter ofta på kvällen t.ex. är det dålig blodcirkulation, brist på b vitamin eller röker? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...strumpor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ugn


   
SvaraCitera
b1son

pring för livet

s


   
SvaraCitera

Duh...her dur. Bra tips eller hur? Tycker jag, vilken dilemma.


   
SvaraCitera

Duh...her dur. Bra tips eller hur? Tycker jag, vilken dilemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina fötter är alltid iskalla oavsett beklädnad, har inga tips


   
SvaraCitera
Draug

mina händer och fötter och fötter blir lätt kalla också, beror nog på lite halvkass blodcirkulation. Lr så beror det på min rökning och högkonsumering av tobak.skulle gissa på det sista :S Prova med dubbla strumpor lr sockor. En varm brasa är annars det bästa att värma kalla händer och fötter vid. Fast det är ju inte så lätt tillgängligt alla ggr.


   
SvaraCitera

när dina fötter är kalla o när du värmer dom, blir de varma och som vanligt då eller är de fortfarande kalla men blir istället svettiga? för så har jag de, de blir istället svettiga o äckliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug: r så beror det på min rökning och högkonsumering av tobak.skulle gissa på det sista

vilket leder till dålig blodcirkulation


   
SvaraCitera