Aviseringar
Rensa alla

kalla mig pappa-fantasier


Tobbish:

Haha! Det där lät NÄSTAN bra. Men bara nästan! x)

Men vadå, seriöst är det verkligen så otroligt att det händer? Fan jag har för mig att alla latino tjejer gillar och kalla en "papi" :O


   
SvaraCitera

Barbienele:

Fan jag har för mig att alla latino tjejer gillar och kalla en "papi" :O

Du har möjligtvis inte kollat på en del porr va?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Du har möjligtvis inte kollat på en del porr va?

Ehm det har inte du? Men jag har ju legat irl också 😀

EDIT: Det verkar som att du har koll på verkligheten då du absolut vet att det bara händer i porrfilmer;) Cool


   
SvaraCitera

Barbienele:

EDIT: Det verkar som att du har koll på verkligheten då du absolut vet att det bara händer i porrfilmer;) Cool

Nej, jag säger bara att man antingen är dum i huvudet och/eller väldigt porrskadad om man tror att folk tycker om sådant bara för att de tillhör en viss etnicitet.

Eller ja, du lär vara båda.


   
SvaraCitera

vaJOO:

har hört förut att tjejer velat kalla killen pappa.

känns på något sätt ännu sjukare[shake]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Eller ja, du lär vara båda.

haha, förlåt men allvarligt talat du kallar mig dum för att du absolut tror inte på att människor säger "papi" vid sex? precis som man kan säga slyna och ja det kan komma direkt från porrfilmer men betyder inte att det inte händer i verkligheten. Jag sa aldrig att det har med just en grupp att göra, ordet "papi" är från latinamerika precis som pappa är svenskt.

Om du ska allvarligt kalla någon dum, så tänk efter hur dumt är det inte att kalla någon dum på internet när du inte känner personen och du baserar din tanke om att jag är dum pga att jag säger att jag blivit kallad "papi" när jag haft sex med någon? Väx upp


   
SvaraCitera

"Who's your daddy" - grejen verkar ju vara obehagligt vanlig.


   
SvaraCitera

isola:

Varför?

Tabu är sexigt 🙂


   
SvaraCitera

Barbienele:

haha, förlåt men allvarligt talat du kallar mig dum för att du absolut tror inte på att människor säger "papi" vid sex?

Barbienele:

Fan jag har för mig att alla latino tjejer gillar och kalla en "papi" :O

Det var inte vad jag sa, utan jag reagerade på att du trodde att de automatiskt gillade det för att de tillhörde en viss etnist grupp, vilket är väldigt idiotiskt.

Barbienele:

ordet "papi" är från latinamerika precis som pappa är svenskt.

Det är inte spanska då? [wink] Uppenbarligen var du ju dum, så nu slipper jag ju be om ursäkt i alla fall.


   
SvaraCitera

Många tänder på tabu-saker, att leka far och dotter som har sex är nog inte ovanligt. Det betyder ju inte att man tänder på att realisera saken så att säga.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

känns på något sätt ännu sjukare

haha jag har typ inget emot det :p, människor söker olika beroende på bakgrund! *läser just nu jätte intressanta grejer om vad en tjej söker i sina relationer till män*


   
SvaraCitera

inte ok


   
SvaraCitera

vaJOO:

haha jag har typ inget emot det :p, människor söker olika beroende på bakgrund! *läser just nu jätte intressanta grejer om vad en tjej söker i sina relationer till män*

asså jag motsade mig inte att människor är olika, men tycker att det är väldigt sjukt ändå[shake] typ oidipuskomplex gone extreme[sad]

skulle nog bli ganska okåt ganska snabbt om jag låg med någon som började kalla mig för pappa iaf[cry]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

asså jag motsade mig inte att människor är olika,

sade jag icke heller! [no-no]

Nintendos BFF:

skulle nog bli ganska okåt ganska snabbt om jag låg med någon som började kalla mig för pappa iaf

haha jag skulle tänkt "håhå, roleplay [wink]" lr något sånt


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

utan jag reagerade på att du trodde att de automatiskt gillade det för att de tillhörde en viss etnist grupp, vilket är väldigt idiotiskt.

Ja la upp det för att vara komiskt klart jag inte var seriös. Borde smartass som dig fatta,

Dan_the_ironman:

Det är inte spanska då? [wink] Uppenbarligen var du ju dum, så nu slipper jag ju be om ursäkt i alla fall.

Faktiskt så är jag det. förstår inte varför du svarar när du inte har något att komma med, om du ska säga att papi betyder något annat så kan du gärna upplysa mig.


   
SvaraCitera