Aviseringar
Rensa alla

kallad bög..


Ämnesstartare

keybored:

Jo, det är antagligen så. För att du säger det.

Ja, jag har alltid rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keybored:

Jag blir själv ofta kallad bög - vid arton års ålder! Homosmicker är det bästa smickret. Det avundas förmodligen ditt mod att faktiskt våga bära dessa byxor.

Jag menar; hur snyggt är det med feta vida Evisu-jeans som ser ut att ha suttit på en nymålad parkbänk, egentligen?

haha tack! det där hjälpte verkligen![bigsmile]


   
SvaraCitera

två altenativ :bli värsta feta dissaren ,
eller så gör du den gamla vägen och går till någon vuxen.Kan verkas töntigt ,men det är ibland effektivt om dom inte lyssna om du mår dåligt av det !


   
SvaraCitera

sassa46:

haha jag har gröna lila o gula!

Haha det är ju speciella färger.. [crazy]
Dom som kallar dig bög är säkert det själva..[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sassa46:

haha tack! det där hjälpte verkligen![bigsmile]

Vad roligt!

Nej, men allvarligt. Människor i din ålder är väldigt naiva och blir mer accepterande förr eller senare. Jag bar på cheap monday-jeans, skjorta och slips i sjuan och det tyckte inte omgivningen om,. Eller snarare killarna i min omgivning, tjejerna tyckte om det desto mer. Ignorera deras kommentarer eller påpeka bara hur snygg du är, så tröttnar de förr eller senare.

Kör hårt!


   
SvaraCitera

Tycker du ska bli bög, isåfall neutraliserar du problemet. Eftersom det är regelrätt att kalla en bög, just bög. [y]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

sassa46:

haha jag har gröna lila o gula! [bigsmile][wink][y]

närapå en regnbåge där ju. Ha på alla på samma gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolArne:

använd inte dom då..?xD

Det var det mest korkade rådet någonsin.

ont: skit i det och kom ihåg att de är omogna skitungar som ens använder bög som ett skällsord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sassa46:

Jag blir kallad bög nästan varje dag i skolan, bara för att jag har ett par röda byxor

En av få sorters människor som jag finner det värt att beundra är de som ger blanka f*n i andras ogillande[y]


   
SvaraCitera
detour

Nonchalant:

Då får du nog stå ut med att bli kallad bög.

Ingen ska behöva det 🙁


   
SvaraCitera
KoerV

In o veva!


   
SvaraCitera

Dom kommer växa upp, jag lovar dig det.


   
SvaraCitera

sassa46:

Jag har sagt ifrån men ingen lyssnar..

Jag tycker röda jeans kan va snyggt. beror ju på hur man bär upp dem. Det finns människor som är rädda för de som är annorlunda och så har det alltid varit. Så ska du ha byxorna så får du ta det eller ge dem en käftsmäll och vissa att du är mer "man" än dem fast du har röda brallor! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detour:

Ingen ska behöva det 🙁

Om han inte vill undvika det som gör att han bli kallad bög, så får han nog göra det. Ungefär som om man är förkyld och vägrar ta nässpray. Då får man stå ut med att vara täppt i näsan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir kallad bög bara för jag tar dom andra pojkarnas snoppar i munnen och i rumpan. Säger att jag inte är bög, men ingen lyssnar på mej[sad]


   
SvaraCitera