Aviseringar
Rensa alla

Kalle och Emmas kåta kväll, eller "vad hände egentligen med Osten? :S"


Ämnesstartare

Kalle och Emmas kåta kväll

Vad gör man när man är kär i en tjej men hon inte vet vem man är?

Detta tänkte Kalle ilsket på medans han satt och runkade aggressivt så kuken nästan flög av till bilder på tjejen han var intresserad av, Emma. Ilskan böts snabbt emot tårar och Kalle slog på första bästa Kent-skiva och grät och runkade samtidigt som han vräkte i sig flera ton ost. "Varför älskar hon mig inte!? [cry]" grät Kalle argt och kom på en ostbit som han slukade i sig.

Nästa dag när Kalle gick hem från skolan såg han Emma på andra sidan trottoaren, hon hade på sig neongröna strympbyxor, en rosa hatt och en stor lila poncho. Kalle misstänkte även att hon inte hade några trosor, hehe... hehe... hehe [blush]

Kalle sprang fram till henne med sin penis hängandes ur byxorna, han hoppade fram och slog till henne med penisen på huvudet så hennes rosa hatt flög av och blåste iväg längs vinden.

E: Va fan gör du!? [mad]

K: Jag besudlar dig, ser du väll! Äckliga vidunder! [crazy]

E: Sådär pratar man inte till en dam [sad]

K: Nehe hur gör man da jävla besserschitzel? [tired]

E: Försst säger man... HÄÄÄÄJ!!! 😀 😀 😀

K: Öh... HÄÄÄÄÄJ!!!! 😀 😀 😀

E: Bra ^^... sen så säger man vad man vill!

K: Vill knulla dig ilsket och hårt! [blush]

E: Eh... okej... ehm.. vet inte du... [sad]

K: Jo men kom med mig hem blir naaajs lovar [cute]

E: Aaah okej da man lever bara minst en gång! [shake]

Dom kom hem till Kalles hus som såg ut lite som ja, ett hus. Fast bara lite! Mest var det lik en fiskebåt. Kalle föddes ute på havet. Sen dog han. Nu är vi här igen.

De gick i Kalles rum och de båda ungdummarna var väldigt nervösa, speciellt Perry som satt utanför fönstret i ett träd och filmade, han brukade göra detta och sen runkade han till filmerna med gardinerna öppna för han blir kåt när han vet att någon tittar på.

Kalle plockade fram filtar, tom och jerry-kex och gjorde Oboy till dom båda. De kröp ner i soffan och Kalle startade sin favoritfilm "Lejonkungen 2".

E: Men du skulle vi inte knulla!? [confused]

K: vad äcklig du är [sad]

E: Men du saaaaaa ju att vi skulle görat! [cry]

K: Aha oj glömde förlåt [party]

E: Tönt [zzz]

Kalle tog fram sin penis och började ilsket och taktfast olla Emma i pannan.

E: Va fan gör du!!!?? [cry]

K: Ritaaar! 😀

Eva tog fram sin spegel och såg att Kalle skrivit "Live far and prosper" med sitt smutsiga ollon i hennes panna.

E: Naaajs du har fanimej talang... [cute]

K: Håll käften nu ska jag knulla dig din jävel! [mad]

Kalle körde in sin penis i henne och hans gigantiska könshårsperuk skrapade upp hennes mage medans Kalle juckade argt så argt...

K: Jag vill testa något nytt, du fattar nog vad du ska göra!!

Kalle la sig på rygg och Emma började rida honom och stönade "Åååh åååh ingen sååå blåå kan förstå det här" varav Kalle svarade att han inte var folkpartist och förstod grejen.

K: Dra upp benen över huvudet!!! [blush]

E: Öööh... okej!? [confused]

Eva gjorde som han sa och då tog Kalle ett hårt tag om henne så hon snurrade och snurrade fort fort fort tills hon snurrade så fort att hennes kropp blev som en proppeller och hon flööööööööög ut genom fönstret! Kalle försökte springa efter men det gick för fort, och i besvikelsen gick Kalle tillbaka till sitt rum och hämtade ost och en Kent-skiva... [sad][sad][sad][sad][sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

McLuver:

Emma

McLuver:

Eva

Kritik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemlig:

Kritik

Hon böt namn när Kalle smittade henne med aids [sad]


   
SvaraCitera

håll dig till harry potter-sexnoveller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

ungdummarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hittade denna på datorn, skulle egentligen vara i flera delar om ni undrar varför slutet är cp [blush]. I tvåan skulle Eva komma till grodfolket och bli drottning, men den innehöll inget sex så raderade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

ungdummarna

Är inget stavfel [no-no]. Dom är dumma ungdomar.

honolulu:

håll dig till harry potter-sexnoveller

Håller på med en, en svensk kändis är huvudpersonen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon ändrade plötsligt namn från Emma till Eva under historiens gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Hon böt namn när Kalle smittade henne med aids

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hon ändrade plötsligt namn från Emma till Eva under historiens gång

Det skulle förklaras i en av uppföljarna som aldrig kommer, men det är för att hon fick aids av kalle och blev en annan person [sad]

hon fick aids av att bli ollad, vilket dock är lite weird.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

: ungdummarna

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

u're so fukking retarded [tard][tard][tard][bigsmile]

jag gillar ordet ungdum dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

u're so fukking retarded [tard][tard][tard][bigsmile]

aah, är en jävla ungdum. Eller en pungdum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu erkänner vi att vi har gjort fel simon, du råkade blanda ihop två snarlika namn. det händer även de bästa.

förutom mig dårå.


   
SvaraCitera