Aviseringar
Rensa alla

Kalle på julafton


mitt amerikanska ex (han bor i sverige) sa att det är roligt att gå ut och promenera när kalle går på julafton, för det är helt dött...


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Ja han är rolig (Du röstade på detta alternativ)

Lite irriterande att det är samma skit varje år bara, men traditioner är traditioner.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Ja han är rolig (Du röstade på detta alternativ)

Brukar bli så, är rätt mysigt.


   
SvaraCitera

SorryBartDude:

fast "börjar" bli tjatigt nu...

efter tjugo långa år![rolleyes]


   
SvaraCitera

metafor:

efter tjugo långa år![rolleyes]

haha aa ^^ Nä men jag tror nog jag bara sett det i tio år eller så...[rolleyes]


   
SvaraCitera

Det är så jävla tråkigt.., men alla andra kollar ju, så att jag är social och kollar ett tag.


   
SvaraCitera

Hatar, och har alltid hatat, den värdelösa dubbningen -.-... men ser fortfarande på dyngan för traditionerna.. eller tidsfördrivet, jag vet inte..


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

eller tidsfördrivet,

Där har vi det! [bigcheers]

Skulle på släktträff idag egentligen, men det är så tråkigt så jag valde att stanna hemma med mensvärken istället.
Just därför är Kalle Anka så jäkla bra på julafton när man då måste fira med släkten, det är enda stunden på hela dagen då alla håller käften, glor på tv och slipper försöka hitta på något att prata om hela tiden.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Nej skiter i traditioner (Du röstade på detta alternativ)

Inte för att jag skiter i traditioner, men det lär inte bli av i år heller. Brukar plåga mig igenom det för sakens skull men det är egentligen inget viktigt för mig.

Förra året sov jag och dåvarande svärfar i soffan efter maten istället.


   
SvaraCitera

Run Riot:

Just därför är Kalle Anka så jäkla bra på julafton när man då måste fira med släkten, det är enda stunden på hela dagen då alla håller käften, glor på tv och slipper försöka hitta på något att prata om hela tiden.

Ja tyvärr så har man inte roligare släktingar än så =)


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

Ja tyvärr så har man inte roligare släktingar än så =)

Näe precis, det blir alltid så jäkla stelt. [sad]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Näe precis, det blir alltid så jäkla stelt. [sad]

känns tillgjort och stelt, ja.
Mina släktingar ger mig aktier hela tiden, sedan ska de lära mig hur aktier funkar och hur jag kollar upp olika relativa saker till mina aktier.. fruktansvärt tråkigt, verkligen -.-..
Då är faktiskt kalle anka en lifesaver 🙂


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

Då är faktiskt kalle anka en lifesaver 🙂

Får jag föreslå att du skaffar en hund? Då kan du ursäkta dig med att den måste rastas och ta en liten paus. [y]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Får jag föreslå att du skaffar en hund? Då kan du ursäkta dig med att den måste rastas och ta en liten paus.

egentligen..
men sedan ska man ju ta hand om den resten av året med
kan ju fråga någon vän om man får låna den över julen 🙂


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

kan ju fråga någon vän om man får låna den över julen 🙂

Smart. Ska nog pröva det. [rolleyes]


   
SvaraCitera