Aviseringar
Rensa alla

Kalorier?


Ämnesstartare

mediakatt:

Jag tycker inte att du ska ha ångest över saker du äter överhuvudtaget, såvida du inte råkar äta råttgift eller liknande.

inte jag heller faktiskt, kan ej hjälpas :/


   
SvaraCitera

mediakatt:

Jag tycker inte att du ska ha ångest över saker du äter överhuvudtaget,

sant, men inte bra och äta jämt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

sant, men inte bra och äta jämt

men det kan man la räkna ut med rövhålet


   
SvaraCitera

hejsajag:

men det kan man la räkna ut med rövhålet

hahahhahaa


   
SvaraCitera

Lounge fact:

sant, men inte bra och äta jämt

Nä, visst, fast de flesta blir nog rätt trötta på att leva på näringsfattig mat ganska snabbt. Och även om man nu gör det så är väl ångest inte särskilt produktivt att hysa inför det.

hejsajag:

inte jag heller faktiskt, kan ej hjälpas :/

Det kan det faktiskt.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Nä, visst, fast de flesta blir nog rätt trötta på att leva på näringsfattig mat ganska snabbt. Och även om man nu gör det så är väl ångest inte särskilt produktivt att hysa inför det.

inte jag.. [crazy] nä då käkar man nog mer


   
SvaraCitera

Lounge fact:

inte jag.. nä då käkar man nog mer

Inte? Skumt. Jag åt mest skräp i helgen och fick massiva cravings efter riktig mat med mer än bara snabba kolhydrater i på söndag kväll.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Inte? Skumt. Jag åt mest skräp i helgen och fick massiva cravings efter riktig mat med mer än bara snabba kolhydrater i på söndag kväll.

käkar mycket riktig mat, maten är bra.. däremot käkar jag kolossala mängder glass, chips, jordnötsringar etc


   
SvaraCitera

Mjölken blev väl kanske 40 kcal.


   
SvaraCitera

hejsajag:

kan ej hjälpas :/

klart det kan
ändra dina tankar
sök hjälp för det (innan det är försent)


   
SvaraCitera

karborider


   
SvaraCitera

brukar använda länk borttagen och länk borttagen om det inte står på förpackningen eller så :p det mesta du ätit finns nog där. kasslergratäng får du nog räkna ut utifrån ingredienserna om du har gjort den själv.

men snöa inte in dig för mycket på kalorier bara, om du inte är typ överviktig. håller man på för länge går det inte att sluta efter ett tag :c


   
SvaraCitera

Lounge fact:

käkar mycket riktig mat, maten är bra.. däremot käkar jag kolossala mängder glass, chips, jordnötsringar etc

Äter du nog mycket riktig mat då? Har uppfattat det som att de flesta som äter väldigt mycket mat av det slaget antingen gör det för att de skjuter upp mat tills de är väldigt hungriga, gör det av gammal vana eller har smått sjukliga beteenden kring mat.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Äter du nog mycket riktig mat då? Har uppfattat det som att de flesta som äter väldigt mycket mat av det slaget antingen gör det för att de skjuter upp mat tills de är väldigt hungriga, gör det av gammal vana eller har smått sjukliga beteenden kring mat.

jag äter bra och regelbundet [crazy] gillar bara att äta massa skit och är kapabel till det :S


   
SvaraCitera

Lounge fact:

jag äter bra och regelbundet gillar bara att äta massa skit och är kapabel till det :S

Tycker fortfarande det låter lite knepigt, men tror dig och så.


   
SvaraCitera