Aviseringar
Rensa alla

Kalorisnåla/nyttiga pålägg?


tigr
 tigr

Smäll på en stor jävla flintastek på formfranskan. Sen ringlar du på minst en liter färdig bearnaisesås.

Njut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Funderar själv på bli det.
ost, messmör... marmelad.

Kan du inte bara käka normalt och träna extra?

Vegetariskt är bra grejer[y]

Jag tränar en del men räknar även kalorier.. och jag vill inte att alltför många sådana ska gå åt till en sån liten grej som pålägg. Typ, som en onödig fälla.


   
SvaraCitera

lifelover:

Vegetariskt är bra grejer[y]

Jag tränar en del men räknar även kalorier.. och jag vill inte att alltför många sådana ska gå åt till en sån liten grej som pålägg. Typ, som en onödig fälla.

Om jag var du skulle jag skita i det och bara träna ännu mer.

Tränar du bort typ 1000 kalorier per dag kan du äta i princip vad du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Du säger att du äter ost, är du medveten om att få ostar är vegetariska? De flesta innehåller löpe, som tas ur kalvmagar.

Haha, men vafaan, detta ville jag inte veta[crazy] Folk frågar mig även om jag äter olika hmm... E-blablabla i godis och jag vet inte vad de pratar om.. Men jag undviker typ kött och sånt uppenbart, är inte sådär petig[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Om jag var du skulle jag skita i det och bara träna ännu mer.

Tränar du bort typ 1000 kalorier per dag kan du äta i princip vad du vill.

Det är nog sant, men jag tror inte att jag pallar att träna så mycket.. Skulle nog tröttna totalt då misstänker jag^^


   
SvaraCitera

du behöver ha mkt mer än 1000 kcal dagligen, du förbränner en hel del under en dag så vad gör en skiva ost egentligen?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill bara inte slösa kalorier på det >.<


   
SvaraCitera