Aviseringar
Rensa alla

Kalsonger


YungG

Bananlåda:

Ah well

Stark respons


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YungG:

Stark respons

Stark enterprises


   
SvaraCitera

Jag skulle säga att kalsongstorleken beror på storleken på rumpan låren. Använder dobberkalsonger som dock känns lite väl tighta för paketet efter ett antal tvättar. Har även Björn Borgkalsonger som sitter bättre. Skönast är mina Confy Balls-kalsonger som ger bra med utrymme och stöd för paketet.


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Helvete e de för hittepå ord

Har du aldrig hört ordet fillingar? Sådant hörde i vart fall jag sen jag var liten, kanske inte ett vanligt förekommande ord men visst finns det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Har du aldrig hört ordet fillingar? Sådant hörde i vart fall jag sen jag var liten, kanske inte ett vanligt förekommande ord men visst finns det.

Det är nog bara inte så vanligt här nereMycket glad


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Det är nog bara inte så vanligt här nereMycket glad

Så kan det vara! Mycket glad Har inte hört det på flera år själv, lite synd nästan, det är ett roligt ord! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Så kan det vara! Mycket glad Har inte hört det på flera år själv, lite synd nästan, det är ett roligt ord! Mycket glad

mja inte lika kul som kallingar, typ samma ord dock


   
SvaraCitera

Bananlåda:

mja inte lika kul som kallingar, typ samma ord dock

Nä, kallingar låter för mycket som kalsonger. Kallingar låter som att det är kallt. Fillingar låter lite roligare, lite mer nytänkande. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Nä, kallingar låter för mycket som kalsonger. Kallingar låter som att det är kallt. Fillingar låter lite roligare, lite mer nytänkande. Blink

Finns fler varianter på det dock, kallsipper, kallsingar. Fast för mig blir det ju kallsippår


   
SvaraCitera
YungG

Bananlåda:

Det är nog bara inte så vanligt här nereMycket glad

Haha har du inte sett doktor Mugg, kompis? Kapten Filling är protagonisten!

Får be om ursäkt för tidigare svar i denna tråd förövrigt, jag langade rätt spydiga svar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YungG:

Haha har du inte sett doktor Mugg, kompis? Kapten Filling är protagonisten!

Får be om ursäkt för tidigare svar i denna tråd förövrigt, jag langade rätt spydiga svar

Nah de har jag inte, aldrig hört talas om det.

Inte du som var spydig, jag brukar nog låta otrevlig utan att mena det så alls


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Finns fler varianter på det dock, kallsipper, kallsingar. Fast för mig blir det ju kallsippår

Ja absolut men fillingar låtar ju roligast! Det tycker jag iaf, sen får du tycka vad du vill. Glad


   
SvaraCitera

Bananlåda:

mja inte lika kul som kallingar, typ samma ord dock

Nääeh!!! Ledsen Fillingar är bäst! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Ja absolut men fillingar låtar ju roligast! Det tycker jag iaf, sen får du tycka vad du vill. Glad

Personal preference 🙂


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Personal preference 🙂

Exakt! 😀


   
SvaraCitera