Aviseringar
Rensa alla

Kameraväska


Ämnesstartare

Ni som har systemkamera, använder ni alltid kameraväskan när ni tar med den någonstans? Jag tycker det är ganska osmidigt att ha en extra väska med sig bara för kamerans skull


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej.


   
SvaraCitera

Jag har inte ens en systemkamera! [censur]


   
SvaraCitera

CaithSith:

Ni som har systemkamera, använder ni alltid kameraväskan när ni tar med den någonstans?

ja. [confused]


   
SvaraCitera

Njae, det gör jag väl inte. Mitt stora objektiv går inte ned i kameraväskan (måste köpa ny kameraväska) så jag brukar lägga ned kameran i vanliga väskan istället. Men om jag typ ska resa och ha kameran med har jag den i kameraväskan¨, så jag har den mer som fraktväska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har bara ett objektiv med, så det känns liksom onödigt.


   
SvaraCitera

neI


   
SvaraCitera

beror väl på.
skall man på sk. photomission har jag med mig hela väskan, eftersom jag då använder olika objektiv.

men på partey etc. nej. då brukar jag inte äns ha linslock med [ops]


   
SvaraCitera

beror ju på hur många objektiv man tar med sig.. kör man med ett så skiter man i väskan.


   
SvaraCitera

Ja det gör jag. Har en rätt liten och mycket smidig lowepro ryggsäck.
Jag brukar inte ha så mycket mer än kameraväskan med mig, det är definitivt smidigast så, har mitt vidvinkelobjektiv med om jag behöver byta från teleobjektivet, dessutom lite extraplats om jag behöver så den kan fungera lite grann som en vanlig väska också.
Dessutom så har man ju koll på kameran när man har den instängd i väskan när man inte fotar. Istället för att ha den hängandes runt halsen när man vandrar omkring.

Canon är fan bättre än nikon.[y]


   
SvaraCitera

Nä. Slarvig.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera