Aviseringar
Rensa alla

Kan bara inte släppa taget om mitt ex...


Ämnesstartare

Hej alla, jag kan inte släppa taget om mitt ex.
Vi har vart tsm/ihop säkert 10 ggr.
Ni vet gjort slut blivit tsm gjort slut , blivit tsm aa typ 9-10/11 ggr !
Men han gillar mej oxå (ibland) mer än som kompis.
En gång hade vi gjort slut och jag ville bara vara kompisar, men när vi träffades pratade vi och va som vanligt, sen helt plötsligt kysste vi varann och började strula (hångla) och allt. Ångrade verkligen INTE de. Men nu har vi gjort slut igen osv..
Och vi har bråkat JÄTTEmycket och vi HATADE varann och så försökte jag vara snäll när han loggade in på facebook så skrev hej, och fick bara dumma svar tillbaxs. Men sen helt plöstligt ändrade han typ inställning och började skriva smileysar sen ''bby(baby)'' och sånt. Jag var fortfarande sur på honom för att han svikit mej, men har fortfarande små små känslor kvar för han som har blivit väldigt stora just nu, jag vill inte stanna i läget ''bli tsm, göra slut, bli tsm, göra slut'' hur länge som helst. de blir lixom jobbigt och allt. Är på G med 2 andra killar men det verkar inte bli något med dom , så nu har mina känslor blivit stora för mitt ex igen. Kunde inte låta bli att skriva i meddelande att jag saknar honom. Snälla vad skulle ni gjort? Skulle ni blivit tsm igen eller inte blivit det? Har ju gett han såå många chanser förut men ändå, jag har verkligen fallit för honom och kan inte släppa taget om han...


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker inte du ska ge dig in i förhållanden fören du mognat mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, men nu är det som det är och jag tycker att jag är tillräckligt mogen för att få vara kär och tillsammans med någon jag verkligen älskar.


   
SvaraCitera

LEmelie:

Är på G med 2 andra killar men det verkar inte bli något med dom , så nu har mina känslor blivit stora för mitt ex igen.

Av det där utläser jag att det du söker är sällskap i allmänhet, inte just ditt ex.
Och innerst inne tror jag att du vet själv att ni inte ska vara ihop, det verkar ju inte funka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEmelie:

Okej, men nu är det som det är och jag tycker att jag är tillräckligt mogen för att få vara kär och tillsammans med någon jag verkligen älskar.

hade du verkligen älskat honom hade ni inte gjort slut en miljon gånger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä det är sant ''Rådjuret'' , alla säger att vi passar hur bra som helst och de tyckte vi själva ox¨å osv men sen typ svek han mej osv.. men gav han fler chanser och blablabla..
Zapetta: Jo för först dom typ 2-3 första gångerna vare för situationen ''man vet inte vad man har fören man förlorat det'' , i dont know why, Sen 2 gånger till så fick jag reda på att han gilla nån annan nästan lika mycket som mej och då kände jag att de kommer inte hålla då. Sen dom sista var för att han fela eller vad ska man säga, svek och sånt.
Men han är ju som en drog....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du? Du är nog snarare kär i kärleken och bekräftelsen du får utav att vara tillsammans med någon än just ditt ex.


   
SvaraCitera

LEmelie:

jag kan inte släppa taget om mitt ex

Blockera och ta bort honom från mobil, facebook, msn, skype, allt. Sen kontaktar du honom inte igen förän du verkligen kommit över honom. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snart 13,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort: tack ska testa 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Blockera och ta bort honom från mobil, facebook, msn, skype, allt. Sen kontaktar du honom inte igen förän du verkligen kommit över honom.


   
SvaraCitera

LEmelie:

Venfort: tack ska testa 🙂

Bara en varning. Det här sättet fungerar bara om du går in för det helt. Och det kan ta ett ganska bra tag att komma över någon helt. Jag kärade ner mig totalt i en tjej som kommer från Kanada. Hon åkte hem dit för snart en månad sedan och jag tänker fortfarande på henne. Men nu börjar det iaf kännas lite lättare.

Alltså, ta inte bort blocken. Träffa honom inte för NÅGON SOM HELST ANLEDNING och kolla inte vad han har för sig. Håll totalt avstånd.


   
SvaraCitera
pimpim

LEmelie:

Är på G med 2 andra killar men det verkar inte bli något med dom , så nu har mina känslor blivit stora för mitt ex igen.

Du sa att du verkligen älskade honom?

Djungelvrålet:

Du är nog snarare kär i kärleken och bekräftelsen du får utav att vara tillsammans med någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort: de värsta. Ska börja i en ny skola för min skola är bara upp till 6an så ska börja i en ny skola och han med, och såklart så går vi ju i samma klass oxå.....

Pimpim: Jo men försökte glömma han för vi hade inte haft kontakt på några veckor. Så började jag gilla mina 2 killkompisar litegrann, och dom sa detsamma till mej. Men de verkar inte som om det blir något mer än vänner, sen loggade då mitt ex in på facebook och som typiskt mej så kan jag inte låta bli att skriva till han och så, och då märkte jag att jag gillade han mer än vad jag trodde..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har intalat mej själv 10.000 gånger att jag inte FÅR gilla han nå mera , men det går inte.


   
SvaraCitera